Gå til innhold

Laptop-kjøp: Fujitsu Siemens Amilo Pro V2020


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg vurderer å kjøpe denne:

 

link til laptop

 

Den koster rundt 10000. Dette virker litt for billig i forhold til andre bærbare av i samme prisklasse. Er det noen som har erfaring med denne maskinen?

 

Jeg skal bruke den til "kontorarbeid", ikke spilling. Flash, Photoshop, avspilling av film og musikk og surfing (Gjerne flere av disse på en gang).

 

Er åpen for andre forslag med lignende spesifikasjoner og pris. Det jeg hadde satt pris på er en noe høyere oppløsning enn 1024x768. Men på den andre siden vil jeg ikke ha en som maskin som er tykkere eller tyngre enn denne (2,75 kg og 2,5 cm tykk. En maskin uten DVD-brenner og harddisk på 40 Gb kan jeg også leve med.

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter litt leting fant jeg denne:

Elitegroup G220

link

 

Denne er jo mindre, lettere og litt mer bærbar. Dette er jo flott, men risikerer jeg at skjermen blir for liten? Jeg er ikke noen stor photoshop/design-mann, men jeg studerer informatikk og bruker litt forskjellige modellerings - og tegneprogrammer.

Lenke til kommentar
Har noen noe erfaring med (vifte)støy på de maskinene som er nevnt her? Evt. om vifta går hele tiden osv.

Elitegroup G220 støyer like lite som enhver annen Centrino basert laptop. Dvs. at viften starter normalt når CPU belastes en del som ved spilling, filkopiering, nettverkstrafikk mm.

FS maskinen har jeg ikke sett eller hørt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...