ViVentis Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Hei. Jeg lurer på å skaffe meg en audi 80 1989modell. Aller helst vil jeg ha en i fra 1992, men disse er vesentlig dyrere. Grunnen er at panseret og fronten ikke er så flat, men ser mye finere ut. Hva vil det koste å få en slik front/panser? Og hvordan?
Rebel-Rider Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Er du heldig så har høggern en slik modell stående, men det er skjelden at noen av disse har en hel front / panser. Prisen? Spør høggern og prut hvist du har mulighet for det, han har som regel litt å gå på..
ViVentis Skrevet 21. april 2005 Forfatter Skrevet 21. april 2005 (endret) Har hørt at det bare er å få tak i org. deler til en b4 å sette på b3 modellen. Stemmer dette? Hvor kan jeg få kjøp disse delene (hva trenger jeg?) evt. et sett for dette? Trenger seff. ikke å være orginale Audi-deler, da disse er mye mye dyrere. Fint om noen hadde peiling Endret 21. april 2005 av ViVentis
§xs§ Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 (endret) Hei! Du trenger fram skjermer, front fangar, panser og lykter. alt da kan du plukka frå ein orginal b4 (har gjort da skjøl), men du bør og valse hjulbuane bak på bilen for hjulbuane på b4 stikker litt lenger ut en på type89. Du kan og bruka type89 framskjermane og type89 frontfangar og men då ser da bare halv ferdigt ut.. Vist du kontakte www.norskbildelsenter.no så seller dei sånne kitt. Du kan og bruka deler frå 90, s2, rs2 og cab. Personlig synes eg s2 frontfangaren er finare en b4, de sammer om rs2 lyktene. Her er bilder av min når eg gjore da. (når desse bildene blei tatt så var skjermane dårleg tilpassa!) http://www.kjartan.vestlan.com/audien/ Håper eg klarte og hjelpe deg! -Kjartan- Endret 22. april 2005 av §xs§
ViVentis Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 (endret) Takk takk:) mye hjelp! -Men, hva vil det koste? Endret 22. april 2005 av ViVentis
§xs§ Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Hei! På pris er eg ikkje så sikker ... Her er noken priser eg fann på www.norskbildelsenter.no H og v framskjermer fra b4=1522kr panser fra b4/s2/rs2=1787kr Lys h og v fra rs2=7380kr Lys h og v fra b4=1710kr Fangere hadde dei bare inne rs2 så den e bedre du du kjøper ein annan plass for NBS er ganske dyr men det er einaste plassen eg veit om som seller disse delene på nett... Du kan jo sjekke ut diverse styling sider etter fangar til bilen, vist du sjekker ut www.maxam-tuning.com så er dei ganske billige (der eg kjøpte mitt) ellers så kan du ringe kalheim bildeler på tlf 52766650 og hørre om dei har delene du trenger (dei er ganske billige) -Kjartan-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå