Cro Cop Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 F.eks. når 40 stk har tatt Onyxia... Da er det bare 1 som kan loote? Så har Onyxia kanskje 4 items, som alle roller på? Er det slik det virker?
neb Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 vil det si at ikke alle er sikret en bonus etter f.eks. å ha drept Onyxia?
Cro Cop Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 vil det si at ikke alle er sikret en bonus etter f.eks. å ha drept Onyxia? Det var det jeg også lurte på.
Sheel Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Er vel som oftest leder i raidet som har på Master Loot, dvs. at raid lederen får opp alle items, han sier ut items på raidchat, folk sier om de vil ha eller ikke ved å rulle på sitt item som ønskes. Den som vinner får item ved at raidlederen høyreklikker på sin master loot meny, og klikker på personen som vil ha itemet.
zero_time Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Men når det gjelder Onyxia, er det ikkje slikt at alle får eit item kver, som er bundet til klassen deres?
Sheel Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Forsåvidt jo, men alle kan få itemene, ikke bruke, tror jeg iallefall.
purpledonkey Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Lootinga er som på alle andre mobs. Kommer an på hvilket loot-system man bruker... Onyxia dropper også ett "Head of Onyxia" som starter en quest for personen som får det.
Falconetti Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 FFA roll. Noen er utnevnt til lootere som looter alt. Er det BoP så tar de som er interessert /random 100 der og da. Roller på items til slutt ved at man linker items i /raid. Raidleader sier hvem som kan rolle på hva. Main tanks har høy prioritet. Da går runs mye fortere.
Shicca Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Main tanks har høy prioritet. Da går runs mye fortere. Hva i svarte... Alle burde da ha lik prioritet på slikt, så fremt de trenger item.
icarus1983 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Onyxia dropper nesten 200-300g. Tok henne med 35 stykker, de overlevende fikk 8-9g hver.) Jeg daua på 5% da, fikk ikke noe cash der jeg lå. Vet ikke om det er en bug eller om det skal være slik. Holder du deg i livet forlater du ikke hula tomhendt iallefall
Kasp Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Det som de fleste guilder bruker, er raidpoints. For hver tier2 boss du dreper (Kazzak, Azuregos, Onyxia, Molten Core bosser) får du et visst antall poeng. Senere når disse bossene dropper et item, sender alle tells til master-looteren med sine bids, og master-looteren deler ut items. Er svært få guilds som bruker roll-systemet på raid-bosses.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå