EG-s Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 fikk lappe fra posten at tnt har sendt meg en ny mx900. skal hente den i morgen. Men har hørt at enkelte har opplevd å få fortollings begyr ved bruk av logitechs garanti? dette er selvfølgelig noe jeg ikke kommer til å betale hvis det kommer. Hva er enkleste fremgangsmåte hvis dette skjer?
veggiss Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 du må betale det, for så å kontakte logitech og få dem til å skrive at dette var en garantireperasjon. dette tar du så med tnt/tollvesenet for å få refundert mva.
Lasse Ma Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Jeg opplevde en gang å få en faktura fra tollvesenet på et cd-rom som jeg fikk på garanti. På denne sto det at jeg ble belastet moms/toll (husker ikke hvilken) siden jeg ikke hadde sendt det gamle cd-romet i retur ut av landet....
EG-s Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 ja, får vel sende Lokket under musa tilbake til dell. Etter deres mening gjør det den ubrukelig.
EG-s Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Skrevet 11. mai 2005 ja, da har jeg akkurat fått ei regning fra tnt..... får ringe dem i mårra..irriterende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå