Gå til innhold

Normalt med hakking/lagging? *løst*

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte meg WoW idag og sliter utrolig mye med hakking/lag.

Min PC:

AMD 64 3500+ 2.2 GHz 512kb cache.

1GB Twinmos PC-DIMM 3200.

Gainward 6600GT GS (PCI-e)

Jeg kan nevne alt det andre men det er lite nøvendig.

Tilkoblingen er Telenor ADSL 2048/256.

Jeg kjører alt på det laveste dog får jeg under 10 FPS!

Så det jeg lurte på er om det er vanlig, og om det er noe jeg kan gjøre med det?

EDIT: Prøvd å spille på "Silvermoon", "Bloodhoof" og "Hellscream", men det er ingen forandring.

Endret av Rune_F
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser jo ut til at du skal kunne kjøre det greit, prøvd å slå av vertical syncroniser? Du finner den på options i spillet, eller vist du slår den av på grafikk kortet, husker ikke helt i farten hvordan du finner den :p

Skrevet
ser jo ut til at du skal kunne kjøre det greit, prøvd å slå av vertical syncroniser? Du finner den på options i spillet, eller vist du slår den av på grafikk kortet, husker ikke helt i farten hvordan du finner den :p

Skrudd av Vsync, men kjører skjermen på 60Hz så skal jeg kunne få 60 fps.

Skrevet

Noe er definitivt galt her ja.

Jeg har AMD 64 3200+, Radeon 9800 og 512 mb ram.

Jeg ligger på gjennomsnittelig 50fps.

Opplever noe lagg i store byer som Orgrimmar, og hvis det er stokk fullt i orgrimmar tar det litt tid for pcen å få loadet inn alle profilene, men etter det har jeg rundt 50fps igjen.

Skrevet
Noe er definitivt galt her ja.

Jeg har AMD 64 3200+, Radeon 9800 og 512 mb ram.

Jeg ligger på gjennomsnittelig 50fps.

Opplever noe lagg i store byer som Orgrimmar, og hvis det er stokk fullt i orgrimmar tar det litt tid for pcen å få loadet inn alle profilene, men etter det har jeg rundt 50fps igjen.

Spiller du på en tysk, fransk eller engelsk server?

Skrevet

Tror det er umulig å kjøre wow uten å merke lagg/hakking, du kan tenke deg en eller annen gang vil du komme borti en haug med mennesker som f.eks vis du er med i et stort raid, så tror jeg det blir vansklig uansett ossen hardware du har, men det pleier aldri å være sånn at du har lav fps i lengere tid, der pcen min sliter mest er når jeg kommer inn i IF når det er mange folk der da må pcen loade, også blir det fint igjen.

Skrevet

Av en eller annen grunn så lagger/hakker det ikke i dag, så kanskje det har noe med å si at jeg nettopp åpnet accounten min.

Men takk for kjappe svar. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...