siDDis Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Heilt einig, men dei siste åra så har det vore veldig få og små forbetringar. Dette vil jo endre seg nå når dei nye konsollane kjem rundt juletider om me er heldig. Men den generasjonen med skjermkort som kjem då vill nok halde LEEEEENGE trur eg
HilRam Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Til trådstarter: du kan jo fortelle oss hvordan det gikk med det nye kortet ditt installert?
carl-kr. Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Til trådstarter: du kan jo fortelle oss hvordan det gikk med det nye kortet ditt installert? det skal jeg gjøre
Pedant Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 jeg er spessielt spent på støynivået, da denne er oppgitt til å være ganske lav. Støynivået til 9800 er helt forferdelig! Bare det er en grunn til å gå for A6600GT TDH istedetfor 9800pro. gi en tilbakemelding på støynivået så fort du får satt det i:)
carl-kr. Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Skrevet 12. mai 2005 Til trådstarter: du kan jo fortelle oss hvordan det gikk med det nye kortet ditt installert? mitt leadtek 6600gt er instalert, and working exelent!!! gode score i 3dmark, spill m.m far cry? fantastisk!!! til pedant: støynivået er er ikke høyt,men det er heller ikke lavt.. under spilling høres vifta ganske godt. jeg sitter med høretelefoner så jeg hører ingenting, men min samboer har komentert det et par ganger "satan kor pcen din bråka ætter at du fikk nykortet!" hadde et fx5600 før da..
Strategery Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 (endret) Trådstarter: Jeg har nettopp kjøpt meg et Sapphire Radeon 9800 Pro. Dette kortet kjører alt, jeg er ekstremt fornøyd med kortet. Kan kjøre Doom 3 og HL2 glatt. Har ikke prøvd FarCry på det, men det skal jeg snart. Kan på det varmeste anbefale dette kortet. Her får du masse kort for pengene! EDIT: Litt sent ute Endret 12. mai 2005 av Mr. Freeman
carl-kr. Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Skrevet 12. mai 2005 de fleste i forumet som tipset meg mente at jeg heller burde kjøpe 6600gt istedenfor 9800pro. jeg mener selv jeg har gjort et godt valg angrer ikke. jeg mener også at 6600gt er et bedre kort.
apwr Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 jeg mener også at 6600gt er et bedre kort. 6600GT ER og BLIR et bedre kort enn det forholdsvis gamle 9800pro!
Pedant Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 til pedant:støynivået er er ikke høyt,men det er heller ikke lavt.. under spilling høres vifta ganske godt. jeg sitter med høretelefoner så jeg hører ingenting, men min samboer har komentert det et par ganger "satan kor pcen din bråka ætter at du fikk nykortet!" hadde et fx5600 før da.. ok, hadde håpet det var mer stillegående
Lord_Linus Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Hvis du syntes at 6600Gt kortet bråker for mye er det jo bare å bytte viften på det. Det gjorde ihvertfall jeg. Brukte da denne., og det fungerte glimrende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå