knut I_89 Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Har kjøpt meg flight simulator 2004. Når jeg laster ned nye ting på simviation. Hvordan skal jeg få til og innstalere dei. Er det noen som hvet det?
CHB3 Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Det bruker å stå i readme fila som følger med det du laster ned.
knut I_89 Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 Nå har jeg lest den men jeg ble ikke noe klokere. Det stod bare: INSTALLATIE 1) Unzip de file 'Ec135 ANWB Lifeliner2' in de aircraft map van Flight sim (fs9/aircraft) 2) Unzip de file gauges (die in de map van de heli staat) in de map fs9/gauges. Dat is alles!
ehs5 Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Aner ikke hvilket språk dette er. Oversettelse: INSTALLASJON 1) Unzip filen kalt 'Ec135 ANWB Lifeliner2' i "aircraft" mappen i flight sim 2004 mappen din. (Ligger her, hvis du ikke har endret det: fs9/aircraft) 2) Unzip filen gauges i mappen "gauges." Det er alt! Forsto ikke det i parantes i linje nummer 2.
minialeks Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Dette er den vanlige installasjonsplasseringen. Hvis du har lagt spillet et annet sted, så flytt filene dit
Ryder Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Flyene legger du i c:\programfiler\microsoft games\fs9\Aircraft Gauges går til c:\programfiler\Microsoft games\fs9\Gauges Scenery og Texturer får du kontakte meg om.... [email protected] (Bittelitt strev...) Effekter/effects går til c:\programfiler\Microsoft Games\fs9\effects "c:\programfiler\Microsoft Games\fs 9" skal adressen til mappen være om du ikke har valgt en annen plass BTW: Andre ting innenfor Flight sim 2004??? [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå