p0zz Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Jeg har med talents økt stealthed farten min med 9 %, men når jeg holder over stealth ikonet, så står det "..reduces speed by 69%". (Uten talents står det 60%) Skal det ikke heller stå : "reduces speed by 51%?"
nåvi Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Skrivefeil ja... morro greier Til vanlig står det "Allows the rogue to sneak around, but reduces your speed to 60% of normal. Lasts until cancelled." Legg merke til at det står to, ikke by. Da blir 69% helt riktig. Du har forresten stavet rogue feil Rouge er sånn dame sminke opplegg
OscarWoHA Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Skal det ikke heller stå : "reduces speed by 51%?" Skal det ikke stå Rogue i stedet for Rouge i overskriften din også?
chokke Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Rouge er rødt på fransk hah! tror alle menn kan sminke seg med rouge etter å ha lest WoW forumet her
Saftis Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Du har forresten stavet rogue feil Rouge er sånn dame sminke opplegg Damesminkeopplegg Tror bugfix av skrivefeilen trådstarter påpeker er i changelog for versjonen av WoW som kjører på "Test Realm" nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå