Gå til innhold

hva er vitsen med vibrator i øretelefoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har netopp bestilt et par øretelefoner med vibrator.. hva er egenløig vitsen med det? :p hvordan er det det egentlig funker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
har netopp bestilt et par øretelefoner med vibrator.. hva er egenløig vitsen med det? :p hvordan er det det egentlig funker?

Det er slik at du skal få en bedre "bassfølelse".

Skrevet

Hadde det på min gamle bærbare cdspiller fra panasonic. Artig det, får litt mer trøkk i musikken da, men er ikke akkurat musikknytelse.

Skrevet

Viberator for øretelefonene er vel fordi enkelte folk har visse steder der de liker slike ting. Som feks på øret! ;) ..... Neida.

Er vel egentlig bare for å få en ny opplevelse, noe som ikke mange har enda.

Men er det egentlig noe vits med det? etter min mening NEI, det er slettes ikke noe vits med det.

Skrevet (endret)

Jeg har et "trust 410-bass" gaming-headsett som vibrerer. Det kjennes ut som det er bedere bass. Og det føles lizzom mer realistisk når man gamer....

Det er vell nesten samme grunn som at spille-spaker og sexleketøy vibrerer... :p

Endret av Navitas87
Skrevet
det var digg da :D ... lurer på hva som skjer om jeg setter den på ballene :hmm:

Da blir du så kåt at du begynner å sikle og deretter noko som eg ikkje skal nemne pluss at du får ein god følelse. :roll:

Så du er fornøyd med effekten?

• 3 måneder senere...
Skrevet

Har også det Trust headsetet som vibrerer.

Synes det er bedre å høre på musikk med.

Men er en liten forsterker med siden hvis jeg skrur ned bassen på EQlizer så synker også bassen endel.

For dere som ikke viste det er Trust samme selskap som de som lager Q-TEC.

For dere som har Trust headsett kast de med en gang :lol:

Skrevet
har netopp bestilt et par øretelefoner med vibrator.. hva er egenløig vitsen med det?  hvordan er det det egentlig funker?

Du får vell en mer 3D fölese regner jeg med?? Det er vell noen vibratorer som ligger inni de der :thumbup:

Skrevet

Jeg har hatt ett headsett med vibrasjon. Det vil jeg si ikke gjorde bassfølelsen noe stort bedre, tvert imot. Jeg føler det er nyttelaust å ha noe slikt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...