Gå til innhold

Abit AT7 MAX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har det i en av mine maskiner og er VELDIG fornøyd!

Litt kult at maskina steig 1000 poeng i 3Dmark bare på bytte fra KG7ARAID til AT7MAX

Dette kommer sikkert av at alle Com, Ps2 og paralell/serielle porter er byttet ut med moderne USB2 og Firewire porter.

En annen ting jeg liker med dette kortet er at du kan ha 6 forskjellige IDE på egne kabler uten at de må dele kontrollere!

Noen mener de trenger veldig mange PCI spor, men jeg for min del har ikke brukt en enda så jeg har tre ledige :wink:

Det du må huske på er at mus, tastatur og evt printer må kunne kobles til USB.

Jeg har det svarte Logitec setter og printeren er koblet til en annen maskin i nettverket.

Go for it!

Lenke til kommentar

Eneste grunnen til at jeg ser på dette er at enten CPUen eller HKet som står i sign. er ødelagt av en eller annen grunn, regner med å få det på garanti siden prosessoren ikke er fysisk skadet på noen måte og heller ikke HKet. Komplett har jo sluttet å selge HKet mitt (kanskje fordi andre hadde samme problem) og derfor får jeg penger igjen for det. Some jeg kan bruke på et MAX kort

 

Har også det svarte settet fra Logitech og skrivere står i nettverk. Må bruke to PCI porter antakelig siden jeg har trådløst nettverks kort og SCSI kort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...