Gå til innhold

Dagens Kamp: FFK- Viking. . 2-1;D


HoaXed

Anbefalte innlegg

2709.jpg

 

Da er det igang jah.. Første hjemmekamp for de rødkledde guttæne.. ER det NOE denne byen har ventet på er det dette,hele byen er i en liten ekstase.. Jeg for min del hengte opp FFK flagget i skolens flaggstang for å vise alle og enhver hvor de skal gjøre av seg denne kvelden.. ;)

 

Men.. Hva tror dere egentlig resultatet blir denne kampen? Har selv konfrotert kjæresten min (som forresten er ett ihugga viking fan, desverre:P) at FFK vill gå av med seieren helt klart..

 

Noe av grunnlaget er jo sellfølgeli;

 

--Etter den bittre avslutningen på forrige kamp mot lyn (for de som ikke vet hva som skjedde les HER) er guttæne klare for å vise at de faktisk fortjente å få 3 poeng..

--Viking har blitt tippa som store favoritter mye pga deres seiere i treningskamper, som forøvrig er mot 1 og 2 divisjonslag, uten om deres seier mot Rosenborg(2-0) er det ikke mye å skryte av..

--FFK har en bedre stall, bredere stall, og ikke minst ett mer støttende publikum..

--Hva annet enn Brian West som har skaffet ca 80 % av straffenr og en masse mål og assist..

 

Eneste som kan stoppe oss er at han mest sannsynlig ikke skal starte, og at enesrly er skadet.. :(

 

Men men.. Hva tror dere resultatet blir? Er det noen flere Plankehaugen eller FFK supportere her?

 

Ytre glomma er ett vakkert sted,

Fredrikstad er navnet alle vet,

Norges beste fotball spellas her..

 

Om vi taper, eller vinner,

regne høljær, sola skinner,

alt for Frdrikstad, Alt for Fredrisktad;)

 

:w00t: :!:

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...