henrik_er Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Heisan, har nettop installert siste versjon av cedega, men det har seg sånn at når jeg skal kjøre programmer så er alle fontene bare firkanter.... er det noen her som muligens kunne hjulpet meg med å løse dette "lille" tekniske problemet
Gronz Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 fedora core 3 http://mjmwired.net/resources/mjm-fedora-fc3.shtml#ttf
henrik_er Skrevet 17. april 2005 Forfatter Skrevet 17. april 2005 takk for hjelpen, det funka! Setter pris på det
henrik_er Skrevet 17. april 2005 Forfatter Skrevet 17. april 2005 Dere kunne ikke i samme slengen fortalt meg hvor jeg kan finne libmp4v2.so.0 jeg får nemlig opp denne feilmeldingen når jeg prøver å starte gtkpod [henrik@localhost ~]$ gtkpod gtkpod: error while loading shared libraries: libmp4v2.so.0: cannot open sharedobject file: No such file or directory [henrik@localhost ~]$
objorkum Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Dere kunne ikke i samme slengen fortalt meg hvor jeg kan finne libmp4v2.so.0 jeg får nemlig opp denne feilmeldingen når jeg prøver å starte gtkpod [henrik@localhost ~]$ gtkpod gtkpod: error while loading shared libraries: libmp4v2.so.0: cannot open sharedobject file: No such file or directory [henrik@localhost ~]$ Eit kjapt søk på Google sa meg at du manglar ein pakke kalla "faad". Du kan vel bruke "yum install faad" eller noko slikt. Ellers ligg det RPMar på nettet, men altså, Yum først!
henrik_er Skrevet 17. april 2005 Forfatter Skrevet 17. april 2005 har nå lastet ned faad2 fra www.audiocodecs.com, har kjørt configure, men får denne feilmeldingen når jeg skal kjøre make... sier ikke meg mye men håper at den muligens forteller en av dere noe [root@localhost faad2]# make Makefile:611: *** missing separator. Stop.
kyrsjo Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Prøv å se om du kan finne en rpm. Sleng inn extras og livna (og kansje freshrpms eller dag) i yum.conf, og prøv yum install faad Så kansje? Installering utenom rpm-systemet er den sikreste vei til kaos.
henrik_er Skrevet 17. april 2005 Forfatter Skrevet 17. april 2005 oookay, er som sagt ganske fersk i faget, så hvis du kunne gitt meg et hint til hvordan jeg slenger inn extras og livna i yum hadde det vært flott!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå