Gå til innhold

Hvordan virker meetingstone?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan høyreklikke på de, så kommer du i en såkalt kø for instancen. Jeg for min del får har vel fått gruppe en gang. Men jeg vet ikke helt hvordan de virker.

Skrevet

Det står en meeting stone utenfor hver eneste instance i spillet. Disse stenene kan du klikke på for å stille deg i en kø. Da vil denne stenen samle de mest perfekte gruppene(tank, healer osv..) sammen og sende dere inn i instancen. Av egen erfaring kan jeg si at det fungerer ufattelig dårlig. Men det er ikke Blizzard's feil, heller det at folk ikke bruker disse steinene.

Skrevet
var ingen forran ragefire chasm.

Er det en ved WC?

Jepp. Det finnes en ved WC. Har dog aldri brukt stenen med suksess. Er nok ikke konseptet som feiler, men folk. Lettere å spør folk over chatten enn å vente på at folk melder seg ved stenen, ihvertfall ved de få instancer som jeg har sett.

Skrevet

Skulle ha flyttet disse Meeting Stonesene til storbyene der folk er virkelig samlet (Ironforge, Orgrimmar). Der man kunne valgt hvilken instance å sitte seg i kø i.

Skrevet

Har brukt mye meeting stones jeg. (SM, Zul`Farrak) osv.

Sjelden har jeg møtt større idioter enn når jeg bruker meeting stones!

Beste er nok å gå i instance med folk du kjenner eller fra guild.

Men on topic, de er jo bare å klikke på steinen, så skal det velte inn med mer eller mindre underlige idioter..lol

V

Skrevet

vel, om man er nattevesen som meg, og har ikke lyst til å sløse flere timer på natta ved å skrike ut "LFG" på samme stedet, så bare drar man dit, klikker steinen, og fortsetter å gjøre noe annet i mens. Har ikke prøvd på dagen ettersom det er da de fleste idiotene er på ^^;

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...