-Teddy- Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Kan noen lage et program som installerer alle smileyene til dette forumet i MSN med de samme kommandoene i MSn som på dette forumet for å få frem smileyene? Slik som: I MSN skal man skrive :wee: for å få I MSN skal man skrive :grin: for å få Ogsåvidere. Er dette mulig å lage? Kan noen lage det? Eller det det copyright på smileyene i dette forumet?
Staalkontroll Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 (endret) Eh, skyt meg vist jeg tar feil, men dette skal være minste problemet å gjøre uten noe program....? EDIT: BTW, litt vitii tråd da Endret 16. april 2005 av haddis
-Teddy- Skrevet 16. april 2005 Forfatter Skrevet 16. april 2005 Eh, skyt meg vist jeg tar feil, men dette skal være minste problemet å gjøre uten noe program....? Jammen det tar jo så lang TID! Dessuten kan det jo være flere som har lyst på et slikt program?
sluffy Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Jeg hadde hatt lyst på et slikt program. Gidder ikke å legge inn smiletrynene manuelt.
Feh Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 mess.be last ned sånn import program, last ned alle smileysene herfra til pcen din. importer alle smileysene i en fei...
-Teddy- Skrevet 18. april 2005 Forfatter Skrevet 18. april 2005 Nå har en moddis tatt helt av her eller? Slettet 10 innlegg elns! Prøver det fra mess.be jeg. Takk for tipset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå