Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se her ja, bump fra en nokså dødt prosjekt ;) Er ferdig da men, gadd ikke mekke noe mer på denne workloggen da jeg ikke fikk like mye respons som jeg hadde håpet på.

 

legger den død vi :) men kan kanskje komme med noen bilder om folk absolutt vil.

 

Av det ferdige produktet da.

Endret av biiig.no
Lenke til kommentar

Holder på med noe av det samme selv. Den jewelen på toppen gjør seg best om du bruker veldig fint sandpapir og pusser bort, i stedet for å skrape bort med kniv. Hårføner funker best til å ta den av. Det neste jeg skal gjøre er å lime på ca. 8 leds rundt jewelen, slik at det blir en fin glødende effekt :) . Noe som også ble ganske stilig var å borre hull der hvor det står 1,2,3,4 over kontrollerportene, og stappe inn en led i hver av hullene. Skal også lodde på en led som viser hd activity og en til lan activity. Tror dette blir ganske stilig etter hvert :D

Lenke til kommentar

Hvor er bildene? :hmm: Vil se...

 

----------------------------------

OffTopic

 

Min xbox:

XBox.jpg

 

Jeg har LED's i inngangene til Pad'ene. De er ikke på bildet..

Snart har jeg USBporter på den, og ut xbox-merket skal snart lyse ut lys. Det kommer også plexi over cdrom, slik at man kan se platen snurrer...

 

Inni har jeg 2stk 20cm kalde katoder som er plasert på siden. etc

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar
Ble bra det da :thumbup: Skjønner ikke hva du er misfornøyd med?

Her kommer bildene du lurte på :blush:Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4

 

@sablabra ta en titt på http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBCN1]denne[/url] den er fin fin under jewelen. Litt jobb å tilpasse den, men absolutt verdt det :D

Tror den led kontrollen ble litt dyr for meg :p . Det er en lett jobb å bare lodde de på uansett. Men skal ha på en slik billig bryter fra clasern da :thumbup: , slik at jeg kan skru alle lysene enten av eller på. Du må for all del bytte det lyset foran på eject knappen med et blått lys :ohmy: . Det er en veldig simpel jobb though :)

Lenke til kommentar

Tror den led kontrollen ble litt dyr for meg :p . Det er en lett jobb å bare lodde de på uansett. Men skal ha på en slik billig bryter fra clasern da :thumbup: , slik at jeg kan skru alle lysene enten av eller på. Du må for all del bytte det lyset foran på eject knappen med et blått lys :ohmy: . Det er en veldig simpel jobb though :)

Heisann. Har lodda inn blå + uv led i power knappen. Har desverre ikke noen bilder der det vises. Holder nå på å bygge om xbox til standard rack størelse.

Bygger med sota plexi og bytter ut viften med en SilenX vifte.

 

Ble faktisk endel jobb med dremel og loddebolt for å få inn Chameleon i xbox kabinettet. Som du ser har jeg også 4 hyper blå led :love: i hver kontroller port.

Har også mulighet til å skru av alle lysene på box'n min.

 

Håper du legger ut noen bilder :thumbup:

Lenke til kommentar

Mulig jeg legger ut noen bilder ja :p . Jeg driver med billig mod, det vil se bruke mye billig og mest gratis :p . Gidder ikke å kjøpe så mye.

Men jeg har akkurat fått ferdig håndkontrolleren. Jeg boret hull i fronten der hvor det står xbox, og satte inn et glass der. Så satte jeg inn 5 leds, slik at man kan se lyset gjennom glasset. :thumbup:

Lenke til kommentar
Kunne egentlig trengt litt plexiglass til kontrolleren nå :hmm: . Er det noen steder hvor man får kjøpt veldig små plexiglass biter da?

Jeg bruker xbox repair guide jeg også til en del ting :) . Skal få ferdig jewelen senere i dag.

Du kan jo høre med en glassmester. Kan jo være at de har noen rester til en overkommelig pris. Hvis du har tid til å vente noen dager så kan det hende jeg får litt til overs som du kan få av meg. Men da er det jo snakk om 5mm tykk plexi.

Hvor mye trenger du eventuellt?

Lenke til kommentar

Jeg dro på Clas Ohlson i dag og kjøpte 20x30cm 2mm plexiglass for 29kr. Ganske billig :) . Har fått ferdig jewelen i dag, og er ganske fornøyd. Burde egentlig tatt meg litt bedre tid, men det går bra. Tror jeg begynner på en ny xbox om en uke eller noe sånt, og den skal jeg være veldig nøye med :) . Men for all del, det ble ikke stygt, jeg synes det ble bra.

Kan for øvrig anbefale de 10mm ultrablåe ledene fra clasern. 5 for 30kr, og de lyser veldig bra. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...