fjeddiu Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Er dette hoved kortet jeg linker til bra? Her Jeg ønsker meg det til bursdagen! (24 april)
WorldWideWeb Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Det hovedkorte du har linket holder i massevis... Men jeg anbefaler at du kjøper et kort med pci-EX. Pci-Ex kortene er bedere og billigere en AGP. Å når du ser etter et hovedkort så er nForce det beste du kan få. Jeg skal selv kjøpe meg en ny maskin snart og jeg skal ha et hovedkort (nForce4): EPoX EP-9NPAJ, nForce4, Socket-939 ATX, 4xSATA/ATA, GbLAN, DDR, PCI-Ex16 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307917&cks=PRL Dette er mye bedere... helt klart. Men hva med resten av pc'en??? har du grafikkort, RAM, CPU osv..... Med dette hovedkorte så må du ha Pci-EX grafikkort og socket-939 CPU. Det er samme socket på den du linket til men det er AGP grafikkort. hvilket grafikkort har du??? eller ska du kjøp ny???
Morten K Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Det er et meget bra kort ja. Jeg har det selv. Sjekk denne testen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå