Gå til innhold

Tråden om sponsing


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Synes at sponsing er en så enveistjeneste at det er rart noen webshop gidder sponse små prosjekter, selv om vendur og mange små trenger noe for å komme seg opp og opparbeide seg en kundegruppe. Starter man ett prosjekt brude det ikke stå på økonomien så man er avhengig av sponsorer, sponsorer er bare noen som gjør det lettere og at man heller kan legge pengene i andre ting. Har man ikke penger, utsett heller prosjektet :)

Lenke til kommentar

Synd du ikke får svar Glisevask, husker ikke hvilken av mailene jeg sendte til, men jeg fikk svar ganske kjapt. Fant også ut at jeg fikk gratis frakt, noe de ikke nevnte noe om i mailen. Men de tabba seg ut; De sendte med en utskrift av mailene, og de sidene jeg fikk var side 2 av 3, og 3 av 3, mens side 1 av 3 mangler, og mailene begynner på side 2 ;) (noen som vet noe om dette, om jeg ikke skal ha siden 1? :hmm: )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som fikk svar fra vendur fort? sendte mail til dem rundt 25april, fikk svar 6mai at mailen var blitt oversett å de beklaget å lurte på om jeg hadde fått skaffet det jeg trengte, svarte at jeg kunne trengt en vifte da (den mailen sendte jeg 9/10mai)

Sitter fortsatt å venter på mail, burde vel å fått sett på den nå

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg synes egentlig det er rart at de sponser så mange prosjekter som de gjør. Jeg skjønner jo at enkelte mod'er og build's får det, som snekker'n sitt Black'n'Chrome osv.

 

Hadde jeg drevet nettbutikk hadde jeg bedt om tegninger til prosjektet, og vurdert utifra hvordan jeg hadde trudd sluttproduktet ville se ut, og hvor mye oppmerksomhet det ville fått, ikke bare på forumet, men også på lan parties osv.

 

H.kon

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...