Gå til innhold

blir det noe mafia 2?


Anbefalte innlegg

Jeg er sikkert ikke den eneste som var begeistra for Mafia: The city of lost heaven. Men har noen hørt noe om en oppfølger? Hadde vært utrolig fett og spilt et skikkelig bra mafia spill igjen.

 

Nå døde jo hovedpersonen, så kan jo uansett ikke spille han, men hva med en hevnlysten sønn eller noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal komme et nytt Mafia-spill, men det har ikke kommet informasjon eller skjermbilder ennå. Et annet mafia-spill som ser artig ut er "The Godfather" som skal komme til høsten. Det sies at det skal være et GTA-aktig gameplay. Dvs at du kan gå fritt rundt i byen og ta oppdrag når du føler for det! ;)

Gleder meg til begge! :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg venter ennå på multiplayer delen som skulle komme til Mafia 1

Ettersom jeg har hørt kommer det ingen MP del til Mafia 1. De hadde planer om det, men begynte å jobbe med Mafia 2, og droppet derfor MP updaten til Mafia 1, for heller å komme med den i Mafia 2.

 

Mafia 2 kommer, er på vei, er klarert nå etter mange løse rykter om at spillet var kanselert, noe som heldigvis ikke var tilfelle. Når det kommer kan man bare spekulere om. Håper det kommer snart i alle fall, men, man har nå The Godfather spillet å se frem til.

 

Hovedpersonen tror jeg blir en helt ny person, eller kanskje en til nå ukjent medlem av Don Sallieris mafia klan. Mye kan skje, kanskje det blir et helt nytt spill med helt nye character og helt ny story. Vet bare at jeg gleder meg sinnsykt til det kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...