jovie Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 (endret) Har spilt wow i ca 3 uker nå. og det høyeste jeg er kommet er lvl 19 undead mage. Men det som alltid skjer er at jeg ser en annen klasse i pvp eller noe og bare må skifte å prøve. Har nå alle mulige klasser i ca lvl 10-13 og klarer ikke å velge hva jeg skal gå for. Er fristet å gå for min warrior fordi jeg synes det å kunne bruke alle våpen osv som jeg finner er meget kult, men etter det jeg har hørt er ikke warrior noe bra i pvp. Derfor har jeg en rogue lvl 10 som jeg også tenkte jeg skulle gå for. Men er meget usikker. Klarer rett og slett ikke og velge. Begynner å bli meget lei nå etter å har gjort opp til lvl 10 questa ca 100 ganger med alle mulige klasser og fremdeles ikke klarer å velge. Noen andre som samme prob? Litt fustrert akuratt i dag.. Endret 14. april 2005 av jovie
JPNord Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Jeg har mye av det samme problemet med å velge second char, jeg spiller NE rogue til vanlig, men klarer ikke å velge en second char. Per dags dato er det ingen jeg ikke har lyst til å spille :-/
jovie Skrevet 14. april 2005 Forfatter Skrevet 14. april 2005 hehe nei samme problem som meg det. Har lyst og vær warrior pga feite sverd og kul armor. Men har også lyst og kunne fungere i pvp da. Noen som har noe erfaring med warrior i pvp her som kan gi noen synspunkter?
gamer73 Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 (endret) I himmelens navn. Tror du warrior er dårlig i PvP? La meg si det slik. Dem fleste som har drept meg i PvP er warriors... Endret 14. april 2005 av gamer73
machineSin Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 (endret) For å komme med en klisje: Vel, alle klassene er gode i PVP, bare du spiller dem rett. Det finnes bare ikke en klasse som er god mot alle, alle klassene sliter mot enkelte andre klasser og eksellerer i pvp mot andre igjen. Så om du spiller Warrior vil du kunne slå fra deg så lenge du kommer innpå motstanderen din, men om motstanderen klarer å holde deg på avstand så sliter du. En god nyhet for warriors (og andre) er at de fleste typene magi/ effekter som rooter deg til der du står vil ble svekka etter neste patch (akkurat som rogues og sapping så blir du imun etterhvert, dette står på en 15 sekunders timer før det nullstilles). Det finnes ingen "one-button-kill" klasse, har selv en druid level 60 og det er knappetrykking uten sammenligning i pvp fordi du bruker et stort spekter av forskjellige talenter og ferdigheter. Kan anbefalle druid om du er tålmodig, og om du vil satse på å slite ut motstanderne i stedet for å dytte på dem massiv skade, fordi druiden er vel den klassen som gjør minst skade av alle, men samtidig har muligheten til og slite seg gjennom det aller aller meste. Og nei, warrior er ikke dårlig i pvp, men om du leser på forum så vil du alltid få høre det negative og det folk whiner over med sin klasse. drit i alt det, velg en klasse, og ikke fall for fristelsen til å spille noe annet. Endret 14. april 2005 av machineSin
aboplotok Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Jeg synes nå ikke warriors er så dårlige i PvP.. 1on1 så eier protection warrioren min det meste (litt problemer mot spellcasters). Men Fury warrioren er god i generell raiding, bare tenk når honor systemet kommer og du kan intercepte rundt som en gærning og whirlwinde alt og alle i klynga, Honor points grinding
JPNord Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Dessuten blir jo warriors bedre for hver patch som kommer (i alle fall nesten)...
jovie Skrevet 14. april 2005 Forfatter Skrevet 14. april 2005 Takker for alle svar! Tror faktisk at jeg skal gå videre med min kjære warrior.
Zlash Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Warrior ved lvl 60 er faktisk veldig bra. Tingen er at du trenger bra utstyr for å kunne fungere bra. Men forvent å være gimp helt til du kommer til lvl 60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå