Gå til innhold

Spørsmål anngående klassevalg


Anbefalte innlegg

Ser nå at jeg ikke greier å finne ut hva jeg vil spille som, har en druid lvl 26 og en mage 44 og nå igjen så merker jeg at jeg har lyst til å prøve noe nytt, noen som har noen gode tips? har faktisk tenkt litt på Hunter, men vet ikke helt har hørt de skal være veldig dårlig i PvP? vet Priest skal være den beste 1 on 1 PvP klassen vis den er shadow specced? men er liksom litt lei av klasser som bruker bare magi som angrep, har lyst på litt mer bruk av noe annet, men vet ikke, er ute etter å få smakt på noe nytt, men vet ikke hva.

Så lurte på om dere ville hjelpe meg.

Skal være alliance, tenkte jeg...

 

Edit: Lurte også på om dere har noen andre server som det er en del norske på, eller værtfall om der det finnes helnorske guilder, er samma om det bare er 1 helnorsk guild eller 20 for min del, har bare lyst på en guild med norske i, hvorfor vet jeg ikke men.

Servern jeg har spilt på fra starten er da daggerspine.

 

Edit2: en PvP server må det være.

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo prøve rouge eller paladin da, de bruker ikke magi som angrep. Begger er morro å spille også (Ja, jeg syntes det er morro å spille som paladin...).

 

Det er to eller tre helnorske guild på serveren Deathwing (Alliance), du er velkommen til å joine World of Northings straks du er level 20, og om du er over 15 år.

Lenke til kommentar
Du kan jo prøve rouge eller paladin da, de bruker ikke magi som angrep. Begger er morro å spille også (Ja, jeg syntes det er morro å spille som paladin...).

 

Det er to eller tre helnorske guild på serveren Deathwing (Alliance), du er velkommen til å joine World of Northings straks du er level 20, og om du er over 15 år.

Hvordan er det med aktiviteten til guilden? er det mye raids og div. sånne ting?

 

Edit: Det jeg er på utsikk etter er vel en klasse som er god i å solo, og god i PvP, og at den passer inn i grupper, er så irrterende at jeg ikke greier å bestemme meg får hva jeg har lyst til å spille som...

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar

Hva med warlock da? Er lvl 42 nå, gratis mount du har pets til å tanke eller være stanima buffer i gruppe. Warlock er også en av de minst spillte klassene så du faller ikke inn i mengden av "paladiner og huntere'r" .

 

Soulstone ress så om du går solo så er det ikke no stress om du dør. Pvp funker den også greit, var lvl 35 å tok glatt en lvl 37 horde warrior. Dot dot and fear, gøyalt.

 

Prøv å være no annet, kan love at du kommer til å like det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...