Gå til innhold

Det absolutt dyreste skjerm kortet


paroa

Anbefalte innlegg

Hvis det absolutt skal være det dyreste hvorfor ikke gå for dette: dette :p

HAHA! Latterlig dyrt! :D

LOL! 67.498kr burde vel være dyrt nok for trådstarter? :p

 

Hvis ikke så har jeg liggende noen gamle skjermkort i skuffa her som han kan få ennå dyrere :roll:

Beklager, men ikke for å være frekk(men blir nok hørendes ut som det), men hør her;

 

Du starter med et heller elendig utgangspunkt. Hvordan kan du forvente at folk her på forumet kan ta deg alvorlig, når selv moderator har vanskeligheter for å holde maska?

 

Vet du egentlig selv hva du vil ha? Hva mener du med det dyreste skjermkortet, når du heller burde starte med hva som gir best ytelse. Selv da vil man nok ikke komme til en enighet siden det spørs i henhold til hvilke applikasjoner du ønsker å kjøre.

 

Hvis ingen andre på forumet har gjort det enda, så vil jeg sette nådestøtet. For en horribel latterlig skrytepost. Get a life og heller gi bort penger hvis du føler at du har alt for mye.

:nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quatttro-kortene brukes her oppe på NTNU av folk som driver med bildebehandling, raytracing etc. AFAIK har de en stor FPGA som muliggjør endel optimaliseringer for de enkelte formål, noe som også gjør den dyr. Skal man ta skritte opp fra disse kortene, må man nok bestille direkte fra leverandør, ingen nettbutikker vil selge så mange sånne kort.

Lenke til kommentar
Beklager, men ikke for å være frekk(men blir nok hørendes ut som det), men hør her;

 

Du starter med et heller elendig utgangspunkt. Hvordan kan du forvente at folk her på forumet kan ta deg alvorlig, når selv moderator har vanskeligheter for å holde maska?

 

Vet du egentlig selv hva du vil ha? Hva mener du med det dyreste skjermkortet, når du heller burde starte med hva som gir best ytelse. Selv da vil man nok ikke komme til en enighet siden det spørs i henhold til hvilke applikasjoner du ønsker å kjøre.

 

Hvis ingen andre på forumet har gjort det enda, så vil jeg sette nådestøtet. For en horribel latterlig skrytepost. Get a life og heller gi bort penger hvis du føler at du har alt for mye. :nei:

Jeg synes dette var en fin oppsummering og avslutning på tråden. Tråden har vel utspillt sin humoristiske rolle så jeg foreslår at trådstarter starter en tråd med ny tittel. F.eks "Hvilket skjermkort yter best til mitt bruk?". Første post bør inneholde hvilke spill som skal spilles, hvilken annen hardware det skal kombineres med. hva du i utgangspunktet er på utkikk etter, hvilket prisområde du kommer til å handle i (f.eks 3-5.000kr). Det du eventuellt sparer på å ikke kjøpe det aller dyreste (som kanskje ikke er det beste) kan du gi bort til veldedige organisasjoner eller andre gode formål.

 

Da stenger jeg tråden og håper det dukker opp en bedre formulert og bedre gjennomtenkt tråd etter hvert..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...