Gå til innhold

Hvordan fjerne hakking/lagging når man spiller Cs

Anbefalte innlegg

Skrevet
;) Hei hei takk for alle tips...Bare informererer om at jeg har Ati radeon X300 series det skal funke...årsaken kan være at jeg har trådløst netverk... :D  :)  :)

X300 er jo et elendig skjermkort da... ikke rart at det hakker hvis du bruker det... :roll:

Nyeste driver til kortet finner du på www.ati.com.

Nå har jeg lasta ned en ny driver til kortet...! :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
det er ikke elendig det er det nyeste skjermkortet fra ati....ehhh ;)

Håper det var en spøk! Det er noe feil med nettet ditt. Det er iallefall et ping problem du har slok som du forklarer hakkingen!

Jeg skjønner ikke jeg har jo Dell Opti Plex Gx 280 den har 1024 mb ram og 160 gb harddisk...Hvilken skjerkort burde jeg ha da...???

Det jeg mente var at jeg trudde du spøkte med at x300 er det nyeste fra ati!

Men i dette tilfellet tror jeg det ikke er skjermkortet som er problemet! Det er pingen og pingen blir høy av dårlig nett eller at det er noe som forstyrrer nettet ditt!

Hvor mye har du i ping!? Ja, det er ping som er latency!

Skrevet
det er ikke elendig det er det nyeste skjermkortet fra ati....ehhh ;)

Håper det var en spøk! Det er noe feil med nettet ditt. Det er iallefall et ping problem du har slok som du forklarer hakkingen!

Jeg skjønner ikke jeg har jo Dell Opti Plex Gx 280 den har 1024 mb ram og 160 gb harddisk...Hvilken skjerkort burde jeg ha da...???

Det jeg mente var at jeg trudde du spøkte med at x300 er det nyeste fra ati!

Men i dette tilfellet tror jeg det ikke er skjermkortet som er problemet! Det er pingen og pingen blir høy av dårlig nett eller at det er noe som forstyrrer nettet ditt!

Hvor mye har du i ping!? Ja, det er ping som er latency!

Takk for hjelpen...men jeg har jo ny data... han som satte opp datan min sa at jeg hadde bra skjermkort....rart! men jeg tror deg jeg azz at jeg har dårlig, men det ser ut som det er bedre en mange av kompisene mine sine skjermkort... :)

Skrevet
;) Hei hei takk for alle tips...Bare informererer om at jeg har Ati radeon X300 series det skal funke...årsaken kan være at jeg har trådløst netverk... :D  :)  :)

X300 er jo et elendig skjermkort da... ikke rart at det hakker hvis du bruker det... :roll:

Nyeste driver til kortet finner du på www.ati.com.

X300? Det er jo perfekt til CS det...

Skrevet (endret)

Eg har ATI Radeon 9800 Pro med nyeste Omegadriver, 1024 mg ram, 200gb, og TRÅDLØST NETTVERK! Tidligere idag fannt eg 200 serverer, og så stopper det, så sjekker eg tilkoblingen og da er det ikkje nettverk tilgjengelig.. Bruker å finne rundt 3000 stk. Av og til kommer det opp noe client på 1.6 med rød skrift oppe til høgre. Har 720/128 linje fra bluecom. Har kjørt spyware med: AdAware, Spybot, eScan (Kaspersky) Microsoft Antispyware, Registery Fix + 1 click mantience.

Har 3com router og usb, og sitter på stasjonær 1 etasje opp og 4-5 meter bort. Ingen spesielle ting som skal ødelegge signalet i veggen. Når eg tester på itavisen.no sitt speedometer får eg opp sann ca riktig hastighet på nettet. Nyeste firmware på router. Noe eg har glemt då?

Til poenget: Forstår ikkje koffor det lagger i cs. Det er ofte umulig å spille 1.6 fordi spillet quitter og det kommer opp NET SEND PACKET ERROR: NO ERROR

MEN: Av og til er ping oppe i 150 i gjennomsnitt, men for en hall time siden var det ned i 40-50..

What's my problem?!

EDIT: Omegadrivers nettsider

Endret av kazzkizz
Skrevet (endret)

DET SOM SKJER ER AT NÅR JEG SPILLER CS SÅ PLUTSELIG STOPPER DET...SPILLER BLIR IKKE LUKKET MEN SPILLET BARE STOPPER I NOEN SEK.

SINNSYKT IRRITERNDE...:)HJELP MEG MED DETTE PLEASE!!

Endret av gulku
Skrevet
DET SOM SKJER ER AT NÅR JEG SPILLER CS SÅ PLUTSELIG STOPPER DET...SPILLER BLIR IKKE LUKKET MEN SPILLET BARE STOPPER I NOEN SEK.

SINNSYKT IRRITERNDE...:)HJELP MEG MED DETTE PLEASE!!

Som jeg sier før, prøv å lukke så mange som mulig programmer før du begynner å spille. Dra på en SERVER som har lite i Ping (Latency)

Skrevet
;) Det hjelper dessverre ikke å lukke alle programmer og spille på en server med liten PING...Søren...Har noen andre flere tips til hvordan fjerne det problemet? (se noen innlegg over) M.vh Gulku!! :D
Skrevet
;) Det hjelper dessverre ikke å lukke alle programmer og spille på en server med liten PING...Søren...Har noen andre flere tips til hvordan fjerne det problemet? (se noen innlegg over) M.vh Gulku!! :D

AHA.

Du kan prøve å slå av brannmuren på ruteren din.

Skrevet
Må gå innpå 192.168.0.1 sikkert. Å så er det vel bare å navigere seg fremover! :p

Hva er 192.168.0.1 ?? :p:blush::cry::yes:

Skrevet
Har samme problemet! Det begynnt når vi kjøpte routeren Jensen skandinavian. Hos meg må det være den så gjøre det, fordi når jeg kobler pcen til nettet uten router så funker det plettfritt.

Hvordan kopler jeg til internett uten å bruke routeren?? :p:blush::)

Skrevet

Nå har jeg vært inne på Dray Tek sin hjemmeside har vært der før av og til...men da var det en fyr som satte opp nettet mitt som klikka seg rundt på siden..

Det jeg egentlig sier er:Jeg aner ikke hva jeg skal klikke på! :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...