El Matador Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Hei! Jeg skulle gjerne instalert Netlimiter. Jeg hadde det instalert før, men når jeg skulle "rydde" i noen mapper og sånt sluttet det å virke. Nå får jeg ikke instalert det. Det kommer bare opp en melding om at det er insalert fra før. Jeg har selvfølgelig avinstalert den gamle.
Moltrez Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Prøv og rensk registret på maskinen. F.eks RegCleaner. Eller bare prøv og fjern NetLimiter i registret.
El Matador Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 (endret) Prøv og rensk registret på maskinen. F.eks RegCleaner.Eller bare prøv og fjern NetLimiter i registret. Har prøv å fjerne det i Registeret, men er usikker på om jeg gjorde det rett.. Endret 13. april 2005 av Kissa4ever
El Matador Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 Jippii! fikk det till! Men hvordan kan jeg se andre maskiner i nettverket?
Marti Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Hva mener du? Du kan ikke limite Netbios trafikk ser det ut til, hvis det er det du mener.
El Matador Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 Hva mener du?Du kan ikke limite Netbios trafikk ser det ut til, hvis det er det du mener. Skal det ikke gå and å se andre datamaskiner i nettverket? Trodde det jeg... Hadde/er greit og jeg vil spille og søsken surfer/msn/osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå