GoldlaXiE Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Har mekka ei Counter Strike: Source side av eit template som eg lasta ned. Ein av menyane er "Forum", og derfor lurer eg på om det er veldig vanskelig å mekke eit forum på ei side?
MyBigMouth Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Er ikke denne litt feilposta...prøv på programmering elns
Potetfar Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 www.simplemachines.com Funker jo ganske bra. Men ikke spør meg om støtte eller noe, jeg er ikke så god på sånt.
GoldlaXiE Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 Er ikke denne litt feilposta...prøv på programmering elns Okey.. beklager!
Pantera Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 PHP-Nuke er jo greit da. Følger med forum der. Litt å sette seg inn i, men ikke så veldig vanskelig. Finner det på www.phpnuke.org mvh Pantera
Bluebeans Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 PHP-Nuke er jo greit da. Følger med forum der. Litt å sette seg inn i, men ikke så veldig vanskelig. Finner det på www.phpnuke.org mvh Pantera Ettersom at personen allerede har en "side" så burde da phpbb være greiere. Hvem som helst kan sette opp phpbb
GoldlaXiE Skrevet 14. april 2005 Forfatter Skrevet 14. april 2005 Takk for hjelp, men eg har funne ut at eg droppar forumet.. treng jo egentlig ikkje det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå