Gå til innhold

Anbefale stillegåened PSU ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde denne tidligere http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305701&cks=PRL det er sikker en god psu men fikk stadige pip fra min "Digital doc" om at spenningene på både 5 og 12 volt var for lave, med Mist'n går alt som smurt null spenningsfall og enormt stabil :thumbup: .

Tidligere falt volten litt på alle kanaler ved f.eks 3DMark.Fra 1.7 til 1.61 på v-Core :no: ) Ikke nå med mist er spenningen enormt stabil jeg er imponert ,i tilleg er den utrolig stille selv på høy belastning (regner med at mitt system trekker ca 400W+på max load)

Nå skal de riktig nok sies at jeg har et par Wd disker som overdøver det meste (dritt) regner med de går i søpla til fordel for Samsung :thumbup:

 

Offtipic er det andre som er plaget med Wd disker som har denne hvinelyden, blir jo smårar av den i lengden.Samsung og seagate har jo ikke dette problemet

Lenke til kommentar

:D supert.... da blir det nok en slik mist sak :)

 

 

menne litt off topic men.

 

Hva andre vifter vil dere anbefale få å få et stille system ? tenke Cpu vifte evt andre vifter i kabinettet. har et chiftec big tower.

P4 2.8ghz 800mhz socket 478.

 

har også en "HTPC" tror det blir en slik mist sak i den også om den er så bra som dere sier .... :)

 

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Offtipic er det andre som er plaget med Wd disker som har denne hvinelyden, blir jo smårar av den i lengden.Samsung og seagate har jo ikke dette problemet

nei, har 3 wd s-ata disker. De bråker ikke mye spørr du meg, de bare lager en slags behaglig durelyd. segate har jeg heller dårligere erfaringer med, kjøpte en fordi jeg ville ha en stille disk. Men den lager en forbanna ireterende tikkelyd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...