Gå til innhold

Halo2 case mod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

prøvde å lage beantech Igloo kabinettet, har bare ikke giddet å tegne in drev fo diskettstasjon, og andre ting. utskjæring hvor det står:

H

A

L

O

2

nedover fra bakkant til front, og seff i Halo fonten. det blir "Vifte grill" for 2x 120mm som blåser ut. bildet på den ene sidedøren skal jeg få printet ut på et trykkeri, så får jeg det kanskje som en slags flim som jeg klistrer på eller så blir det på en slags papp plate. har ingen ider til fronten enda, må få tilbake Halo2 fra en kompis som låner det først. mener jeg burde få et motiv fra spillet.

 

 

 

 

og her er foresten kabinettet jeg skal bruke

Lenke til kommentar

etter litt roting på fronten kom det fram noe og bygge videre på. Stoort bilde denne gangen

H2casemod.jpg

 

tenke først å lage Halo ringen, men taken kom over på noe annet. må bare ha en stor fin plexi figur av selve sjefen :love: Master Chief. pusses til en matt textur og blir lyst opp av grønne leds. og sokkelen figuren står på blir vifte styring.

og det lille vinduet under halo2 logoen skal det stå "I need å weapon" ingravert.

skal komme på flere ider så snart eg har funnet en crack til SketchUp.

Lenke til kommentar
en figur ut skjært ut i plexi. virket for meg selv at folk kunne for stå det selv. men vi er jo ikke tanke lesere ;)

skjønte det..

 

det jeg tenkte på var om det skulle være en figur skjært ut i plexi, lage et hull forma som en figur og ha plexi der, eller om han skal legge flere lag plexi med diverse lys/farger and so on..

Lenke til kommentar

Om du har plass kan det være kult! Men om du skal ha den på bordet er det jo greit å ha det nederst som du sa.. Men om du har den på gulvet er det jo en idè å ha den i topp! En X-BOX tar jo ikke alt for mye plass, så det er en absolutt en god idè og gå for det! Personlig hadde jeg lagd et eget kabinett for X-BOX'n, men det jo meg da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...