Gå til innhold

Krise! Får ikke gå inn på partisjon. [Løst]


Anbefalte innlegg

Har ett kjempeproblem her nå:

Disken som windows ligger på har 3 partisjoner, men den ene partisjonen kan jeg ikke gå inn på etter reinstallasjon, får bare melding "G:\ er ikke tilgjengelig, filen eller mappen er skadet"

Jeg reinnstallerte windows på en annen harddisk her om dagen for å teste om den var ok, og når jeg kjørte windows fra denne diskenfikk jeg heller ikke gå inn på partisjonen.

Når jeg da tok ut disken jeg testet og kjørte windows fra den vanlige disken min virket allt helt fint. Har brukt partisjonen etter dette.

 

Men nå jeg har reinstallert virker den ikke. Har sett i diskbehandleren og der ser allt fint ut. Kan se hvor mye som er brukt også.

 

Noen som vet noe? Allt jeg har lastet ned det siste året ligger her så det er litt krise om jeg ikke finner ut av dette :no:

 

 

edit: promblem sorted :dribble: thank god for Get data back!

Endret av even_e84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

etter kjøring av fullstending scandisk på partisjonen får jeg gå inn på den, men allt som er lagt inn den siste måneden er vekke :(

deriblandt hele mine dokumenter mappen som jeg flyttet over for å reinnstallere windows. ganske irriterendes. så var det å finne en bra filgjennoprettings software. noen som vet om en, helst freeware?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...