KristianF Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Pedal to the Metal er det nyeste ja. Den som er under produksjon har ennå ikke fått noen tittel.
Arve1234567890 Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Skrevet 10. mai 2005 (endret) arve: fikk du tak i spillet noen plass?? nei ikkje enda... fikk tak i hard truck 18 wheels of steel men den va ikkje like gøy... Endret 18. juni 2005 av Arve1234567890
Aggex Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Bestillte et spill fra Scandinavian games en gang. fikk det aldri. fikk heller ikkje svar på eposten eg sendte til dei. betalte ikkje med kort heller da.. så tapte ikkje noe på det.
KristianF Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 arve: fikk du tak i spillet noen plass?? nei ikkje enda... fikk tak i hard rock 18 wheels of steel men den va ikkje like gøy... Heter Hard Truck, ikkje hard rock Men Hard Truck : 18 Wheels of Steel er elendig. 18 Wheels of Steel : Across America var litt bedre.. 18 Wheels of Steel : Pedal to the Metal er litt bedre enn det igjen. 18 Wheels of Steel : Ukjent Tittel får kansje multiplayer... og forhåpentligvis mer realistisk.. Da blir det noe.. Rig 'n' Roll har mye bedre grafikk, er mye mer realistisk og vil ha multiplayer. Gleder meg definitivt til det. Hard Truck Tycoon ser ut som det kan bli bra. Men alle de spillene har et STORT minus. Det er amerikanske lastebiler.. Kan jo ikke bli værre enn det.. Finnes det noe mer utdatert? btw.. Skal jeg tro på Chronowerx Gamestudio / Galaxy Productions, så kommer det et nytt lastebilsimulator, Trucks Simulator, med CGI grafikk ut om ikke så lenge. Men så langt så vil jeg si alt er en stor løgn..
Arve1234567890 Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Skrevet 10. mai 2005 *gå og legge meg* selvfølgelig hard truck.....
kiios Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 (endret) jeg kjøper aldrig spill hva er vitsen med det når jeg kan lastened gratis Endret 10. mai 2005 av kiios
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå