Gå til innhold

Where Angels Fall spiller på JohnDee 21.mai+Quartn


Bytex

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er lov med sånne "pimpe"-tråder, men jeg prøver nå lell.

 

Vi har blitt kjent med gutta/jentene i Lumsk, og de ville ha oss med som supportband. Dette er som kjent folka som vant 500000 kronasjer på By:larm-prisen tidligere i år.

 

http://www.rockefeller.no/cgi-bin/omtale.c...=jd&ref=OJD2105

 

Alle som har metal i hjertet og bor i Oslo BØR innfinne seg!! Det koster bare 160 i inngang. 3 band.

 

Vi skal også rocke Quarten i sommer, så folk som skal dit kan ta en tur innom. Det blir en del av Club Quart-konseptet som tar for seg mye metal i år, sikkert fordi Inferno er en knallsuksess i Oslo. Så bare kom fram fra steinene dere holder til under :cool:

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke om det er lov med sånne "pimpe"-tråder, men jeg prøver nå lell.

 

Vi har blitt kjent med gutta/jentene i Lumsk, og de ville ha oss med som supportband. Dette er som kjent folka som vant 500000 kronasjer på By:larm-prisen tidligere i år.

 

http://www.rockefeller.no/cgi-bin/omtale.c...=jd&ref=OJD2105

 

Alle som har metal i hjertet og bor i Oslo BØR innfinne seg!! Det koster bare 160 i inngang. 3 band.

 

Vi skal også rocke Quarten i sommer, så folk som skal dit kan ta en tur innom. Det blir en del av Club Quart-konseptet som tar for seg mye metal i år, sikkert fordi Inferno er en knallsuksess i Oslo. Så bare kom fram fra steinene dere holder til under  :cool:

Hadde vært fett.. men for langt :cry: Si til Lumsk at de må komme seg til Bergen!

Endret av bakemesterharepus
Lenke til kommentar

Hmm, kanskje jeg kommer, det spørs nok på lommeboka, desverre.

 

Det er vel ikke 18års grense??

 

 

Men det som _virkelig_ hadde vært bra var om dere (og gjerne Lumsk også :innocent: ) kom til Hamar og Hydranten. Det er et utrolig bra metal miljø her i Hamar, spesielt etter at den nye metal klubben er kommet i gang!

Lenke til kommentar

Da kan jeg opplyse at vi går i studio mot slutten av april for å lage fullengder på 10 låter (2 med over fra EP'n i ny innspilling).

 

Ser ut som vi blir verter på Metal-Svisj 10.mai (retta på dato i topic, blandet litt.) :)

Ting skjer fort i WAF-verdenen!

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...