Gå til innhold

er auto-installasjon av XP mulig?


Anbefalte innlegg

Installere windows xp pro, legge inn servicepacks (SP2), installere antivirus, tweake den slik man vil, for så å legge inn Norton Ghost og lage en bootbar DVD/CD av det man har installert, boote den cd'en og la den automagisk installere seg selv? (eventuelt annet program enn ghost?)

Poenget er at jeg hater installasjonen av XP da den tar cirka 8 til 10 timer eller mer.

og når windows går treigere og treigere etterhvert som jeg installerer ting hadde det vært digg å bare slette alt etterhvert, ved å få xp automatisk installert med den installasjonen som var bra. Dette var mulig med win98 i sin tid, ved hjelp av ghost, men jeg klarer ikke helt å finne ut om det er mulig med XP.. kan noen hjelpe meg med dette? noen som har et godt råd? ting jeg må passe på her?

Endret av Neonlight
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok, for det var nettopp det jeg gjorde med norton ghost 9.x.. så boota jeg med norton cd'en, valgte at jeg skulle hente et backup image, pekte til dvd spillern,og imaget av XP, men det ville den ikke være med på.. samme skjedde hvis jeg la fila på HD'en.. den maser om at dette er ikke en gyldig ghost fil.. og så kommer jeg ikke lenger.. hva gjør jeg feil her egentlig.. ? :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...