Gå til innhold

Spørsmål ang fjerning av goop

Ravn

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva er best å fjerne goop med? Har brukt Lynol lakktynner fra Jotun. Er Isopropanol bedre? Skal fjerne goop fra CPU, chipset og GPU.

Takker for alle svar

EDIT: Leif says hi

Endret av Odland81
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker isopropanol. (Sprayboks fra biltema) til og fjerne goop med. Funker fint det ja. skulle tro lynol funker bra også. Eneste jeg har brukt det til er og rense før jeg skulle tette ett hull i en båt.

Skrevet
Det beste å få kjøpt er nok denne http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AKTC1 fra microplex som er beregnet for goop.

Hehe, det der er i mine øyne et kroneksempel på et produkt som skaper sitt eget marked. Folk har i hvert fall frem til nå klart å få av goopen med Isopropanol, elektro-rens og Aceton uten nevneverdige problem, selv om sistnevnte visstnok ikke anbefales pga. etsende egenskaper. Tipper Microplex har 300% fortjeneste på denne i forhold til innkjøpspris. :)

Skrevet (endret)

Bruker pusseklut for briller, funker som en drøm til å tørke med.

EDIT: Seff et ny pusseklut som klippes i biter.

Endret av Odland81
Skrevet (endret)

eller en flaske med kondensfjerner (koster svært lite på bensinstasjon).. som stort sett kun inneholder isopropanol + q-tips

- da har du en effektiv og billig måte å fjerne goop på, svært rent og effektivt.

Endret av Goebbels

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...