Gå til innhold

Domeneshop forbyr CuteNews - annet nyhetssystem?


Anbefalte innlegg

Jeg har fått beskjed av Domeneshop.no at de forbyr CuteNews. Samtidig har de slettet hele mappen min med nyheter, arkiv og andre script. Hva jeg skal gjøre nå er litt usikkert. Har dere noen forslag til nyhetssystem jeg kan bruke for at de skal kunne godta det på siden? Viktige features er: kommentarer til artikler, lett admininterface og lett å endre hovedsiden for nyheter.

 

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synst det var litt drastisk å slette alt sammen! Kunne jo sagt ifra til deg først da..

Helt enig! Kunne vertfall tatt backup av filene nyhetene (news.txt?) og kommentarene (comments.txt?) ligger i og sendt på mail til han da.

Ja, hadde get-one gjort det mot meg hadde jeg ikke vert kunde med dem lenger! :no:

Lenke til kommentar
Tilsvarende forbeholder vi oss retten til, øyeblikkelig og uten forvarsel, å stenge scripts dersom de bruker så store systemressurser (CPU, minne, etc.) at de truer stabiliteten på serverne, eller dersom de inneholder sikkerhetshull som gjør at uatoriserte brukere kan få tilgang til maskinressurser på vårt nettverk.
Lenke til kommentar

Noen forslag til nyhetsscripts da?

 

- Mambo har ikke kommenteringsfeature.

- AJFork bruker UTF-8 (Jeg henter noe data fra n3sport.no, som bruker iso-8859-1).

- CuteNews er bannlyst.

 

EDIT:

 

Database må vi betale mer for... dvs. helst flatfiles...

Endret av formannen
Lenke til kommentar

(jeg som har laget/lager EBA-News)

 

I og med at scriptet fortsatt er i betastadiet, er det ikke noen plugins for øyeblikket. Nå er uansett RC1 veldig nærme og veien derfra til en stabil versjon er ikke lang. Når første stabile versjon er ute vil det også bli laget plugins :)

 

Andre skins følger ikke med, men det brukes templatefiler til mest mulig og en CSS-fil, så du kan evt. tilpasse utseende slik du selv ønsker.

Endret av Ponduss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...