Grundig Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Heisann. Hvilket program vil dere anbefale til å lage avatarer? Jeg tenker ikke på å lage de helt fra bunnen av, men å resize de, gjøre de mørkere/lysere, komprimere de osv. Hva er enklest og best å bruke? PaintShopPro, Adobe Photoshop eller andre alternativer?
Goophy Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 (endret) Microsoft Paint om du kjører Windows som OS. Edit: Er du avansert bruker du "The Gimp". Har du penger kjøper du Photoshop. Endret 10. april 2005 av Goophy
:---{D Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Du mener vel: "Har du stil, kjører du PaintShop."?
Vågebu Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 ACDsee er helt greit til resizing og litt andre småting.
Grundig Skrevet 10. april 2005 Forfatter Skrevet 10. april 2005 Jeg bruker "Gimp" og er veldig fornøyd med det. Takk for forslag
Grundig Skrevet 18. april 2005 Forfatter Skrevet 18. april 2005 Jeg har nå også testet ut Painshop Pro, og føler at det fungerer litt bedre. Men hvordan greier dere å få avatraene deres så klare og skarpe? Hvor kan man stille inn det? Og jeg ser at de fleste avaterene her på forumet er 80*80 pixels, men når jeg stiller inn det blir bare bildet for bredt. Hva er galt? Tips og hjelp mottas med stor takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå