Gå til innhold

OpenGL SuperBible, Second Edition


Anbefalte innlegg

Hei

 

er OpenGL SuperBible, Second Edition en god bok. vurderer å kjøpe den.

har hørt mye bra om den men hva mener dere. er den tung å lese? (engelsk er ikke noe problem.) er det gode forklaringer i boka? har sett litt på inholdsfortegnelsen og det ser ut til at den er bra.

 

mvh. Fredrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

er OpenGL SuperBible, Second Edition en god bok. vurderer å kjøpe den.

har hørt mye bra om den men hva mener dere. er den tung å lese? (engelsk er ikke noe problem.) er det gode forklaringer i boka? har sett litt på inholdsfortegnelsen og det ser ut til at den er bra.

 

mvh. Fredrik

Har ikke lest Superbible, men har lest denne: OpenGL Programming Guide. Synes det var en veldig godt skrevet bok, og gir deg både nødvendig teori og praksis.

Lenke til kommentar

Jeg har OpenGL superbible third edition, og synes det er svært bra for min smak, en av de bedre programmerings bøkene jeg har lest.

 

Gode og detaljerte forklaringer og illustrasjoner, mange eksempler og oppsummering av funksjoner på slutten av hvert kapittel.

 

Den er også veldig komplett.

Lenke til kommentar

Jeg bruker den mest som oppsalgsverk, evt leser de kapittlene jeg vil lære mer om.

Kan ikke huske å ha sett arbeidsoppgaver i den nei, men jeg skal sjekke det senere og poste innlegg dersom det er oppgaver i den. (rimelig sikker på at det ikke er det)

Endret av Herr_Dude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...