Gå til innhold

Noen som vet noe mer om Samsung E720


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei... meddeler at denne telefonen kommer til Expert i Moss torsdag 15 april :)..

koster 2800 med youngTalk abb :)... Pris uten binding glemte jeg faktisk å spørre om :|

Snakket med folka på Yatack i dag, de venter tlf den 15 de også, men det var en del som hadde bestillt så det var venteliste på den. Neste gang de fikk inn var rundt den 20.

Lenke til kommentar

Det er jo egentlig en D500 i klappformat, så dvs at mobilen er meget bra den!

Et par endringer, kamera er på 1megapxl, kontra D500 sin 1.3.

Altså bildene blir ikke like bra som D500, MEN video funksjonene er meget bra, opptakene blir bedre enn på noen annen mobil hittil utgitt, det er jo kult!

Og dedikerte knapper til mp3 spilleren er det jo også på den, litt kjedelig at man ikke har muligheten med minneutvidelse men det kommer på neste generasjon.

:roll:

Den er jo sinnsykt stilig også...

Lenke til kommentar
Hei... meddeler at denne telefonen kommer til Expert i Moss torsdag 15 april :)..

koster 2800 med youngTalk abb :)... Pris uten binding glemte jeg faktisk å spørre om :|

3999.- skal de ha på expert bonus, dette er uten abb. :dontgetit:

Blir nok 3998,- i de fleste vanlige butikker uten binding med tanke på den oppgitte kostprisen.

 

nettbutikker bør bli en del billigere.

Lenke til kommentar
Telefonen ble sendt fra yatack igår. Håper å få den mandag-tirsdag. Pris 3500,- u abb. Har Nokia 6230, men er overirritert på hvor mange riper det kom i glasset etter kun kort tid. Gleder meg til kamskjell.

Jeg avbestillte samsungen "min" igår hos yatack pr mail. Fikk bekreftelse på at de hadde motatt den og avbest var i orden. Senere på dagen gikk jeg inn å sjekket ordre statusen min på siden dems og der sto det at den var SENDT. :hmm:

Lenke til kommentar
Telefonen ble sendt fra yatack igår. Håper å få den mandag-tirsdag. Pris 3500,- u abb. Har Nokia 6230,  men er overirritert på hvor mange riper det kom i glasset etter kun kort tid. Gleder meg til kamskjell.

Jeg avbestillte samsungen "min" igår hos yatack pr mail. Fikk bekreftelse på at de hadde motatt den og avbest var i orden. Senere på dagen gikk jeg inn å sjekket ordre statusen min på siden dems og der sto det at den var SENDT. :hmm:

Mottar du telefonen da, kan du beholde den uten å betale. Så må yatack ordne med ferdig frankert returkonvolutt evt hente den hos deg om de ønsker den tilbake.

 

Har de ikke gjort det innen 3mnd (eller var det bare 1?) er den din for alltid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...