leffern Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Skulle disable en node før jeg skulle spille et spill, så skulle jeg reboote pc'n. Men når den skal 'Detecte IDE Drives' så stopper den opp og gjør absolutt ingenting. Har resetta biosen men ingenting skjedde annerledes Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Kan være en defekt harddisk. Prøv å ta ut strømkablene til diskene dine til diskene, og prøv igjen. Hvis den ikke låser seg da, kan du feilsøke hvilken disk det er , ved å koble inn de forskjellige diskene igjen etter tur, og se hvilken den låser seg på... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Kan være at jumperen på ene disken sitter på feil sted (hvis du har IDE) Lenke til kommentar
leffern Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 kan det ha noe med at jeg disabla en node? for jeg vet da f*** hva det er :\ Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Disabla en node? Forstår ikke helt... hva mener du med dette? Lenke til kommentar
leffern Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 jeg skulle starte et spill, men måtte disable en node, deretter reboote pc'n. men så langt kom jeg ikke. den stopper der den skal detecte ide drives Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå