pada2002 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Når jeg spiller CS:Source kommer det hvite firkanter med kryss i istenden for enkelte lamper osv. Hva er galt? Dette irriterer meg voldsomt! Takker for svar! Disse firkantene ligner på sånne hammer figurer og er i dust banene og resten... Hjelp!
pada2002 Skrevet 9. april 2005 Forfatter Skrevet 9. april 2005 De firkantene var der ikke før... Prøvde å installere direct x 9c, men det hjalp ikke. det står hardware: direct x 7.0 inni source..? Hva betyr det jeg installerte jo 9'ern.. Hjelp.
Mala Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 (endret) De firkantene var der ikke før... Prøvde å installere direct x 9c, men det hjalp ikke.det står hardware: direct x 7.0 inni source..? Hva betyr det jeg installerte jo 9'ern.. Hjelp. No skal du høre. Grunnen til at det står 7.0 i css kan vere: - du har tweaket css til å kjøre glatt, bla ved å legge inn mat_dxlevel 70( directx7. - du har ett skjermkort som støtter opptil directx 7.0 Så har du tweaket litt eller bør du tenke på en oppgradering av skjermkort? Endret 9. april 2005 av Mala
pada2002 Skrevet 9. april 2005 Forfatter Skrevet 9. april 2005 jeg har ihvertfall ikke tweaket.. Jeg er ikke noen sånn proff. Jeg har Radeon 9700 128mb og det har vært uten firkantene før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå