MicroS Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 (endret) jeg for å sprang ut i skogen å plutseli var det en so kom spurtande forbi meg..prøvde å nå han i gjen men ikke pokker!! er det en spurte knapp?? (fann ingen på key options) eller springe vi raskere når vi kommer opp i lvl?? Endret 8. april 2005 av MicroS
Kim Roger Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 (endret) var sikkert en hunter med "aspect of the cheeta". den lar deg løpe 40% kjappere om jeg ikke husker helt feil ps: du burde endre tittel på emnet, hvis du ikke gjør det så skommer ikke denne tråden til å se morgendagens lys Endret 8. april 2005 av Kim Roger
hallyboy Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Nå må du fort deg å endre emnetittel før en slem admin kommer å stenger tråden Kan svare på at du må være rogue for å bruke "sprint" ability
AltuZ Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 var sikkert en hunter med "aspect of the cheeta". den lar deg løpe 40% kjappere om jeg ikke husker helt feil ps: du burde endre tittel på emnet, hvis du ikke gjør det så skommer ikke denne tråden til å se morgendagens lys ikke for å vere vekdig priken.. men det er 30%
M@R7!N Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Eller 35% med talents Kan det ikke ha vært en rogue, eller forfølgte du han lengre enn 15sek ?
John Keats Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 (endret) Han sa det var en hunter Endret 8. april 2005 av Smeagoldfish
EVH Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 (endret) Rogue får sprint på level 10 "Increases the rogue's movement speed by 50% for 15 sec. Does not break stealth." Hunter får aspect of the cheetah på level 20 "The hunter takes on the aspects of a cheetah, increasing movement speed by 30%. If the hunter takes damage, he will be dazed for 4 sec. Only one Aspect can be active at a time." Druid får travel form på level 30 "Transforms the druid into a travel form, increasing movement speed by 40%. Also protects the caster from polymorph effects. Only useable outdoors. The act of shapeshifting frees the caster of movement impairing effects." Mage får blink på level 20 "Teleports the caster 20 yards forward, unless something is in the way. Also frees the caster from stuns and bonds." Shaman får Ghost Wolf level 20 "Turns the Shaman into a Ghost Wolf, increasing speed by 40%. Only useable outdoors. EDIT: Bomma litt på bold =P Endret 9. april 2005 av Edmanzor
Dr3as Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 I tillegg finnes det trinckets osv som gjør at du løpe fortere i en vis tid.
hallyboy Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Eller 35% med talents Kan det ikke ha vært en rogue, eller forfølgte du han lengre enn 15sek ? Hvis man gidder å bruke 5 poeng for å få en økning på 5% er man ganske rar. Men skjønner hva du mener
Kirikiri Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jeg tror også det er en viss hastighetsforskjell mellom levels. På level 23 skulle jeg hjelpe en lvl 17. Begge Night Elf Druids. Jeg sprang fra ham hele tiden... Og min sambos rouge som er 6-7 lvls høyere enn meg, springer også fram meg over tid. Det er uten sprint. (Da kan jeg gå til katt og sprinte etter, hvis jeg husker på det.) Kirikiri
MicroS Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 det er det jeg og tror... større lvl vi er i jo raskere springer vi?
Sir Zu Zwat Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 det er det jeg og tror... større lvl vi er i jo raskere springer vi? Nei, lvl har ingenting å si for farten =D
MysticoN Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 nope lvl har ikke noe å fi på farten.. har selv grp mye med en lvl 16 priest (RL venn) og jeg var 46 hunter.. sprang like fort.. hunter har 30% speed buff og 30% grp speed buff.
MicroS Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 k...men stamia hva har det å si da?? er ikke det noe springe greie?
MysticoN Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 stamina = hp.. har du masse stamina har du masse hp.
ZeXeL Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 (endret) Stamina er Hitpoints (livet ditt) Edit: Noe treig med den ja =) Endret 11. april 2005 av ZeXeL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå