Gå til innhold

beste s-ata 80GB ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei tenkte meg en 80GB s-ata disk. hva er den som tilbyr best forhold mellom ytelse og støy?så litt på seagate sin, men var litt blanda kritikk i brukererfaringer....

samsung sin er visst den som holder best kjeft, men ytelsen er visst litt under pari....

hva sier ekspertene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

forresten, hva skal du bruke den til?

btw, gå for WD sine harddisker... har vært litt tull med seagate sine... har vært trofast mot WD alle mine år og har aldri blitt svikta ^^

Endret av Chizzi_RoXe
Skrevet
hei tenkte meg en 80GB s-ata disk. hva er den som tilbyr best forhold mellom ytelse og støy?så litt på seagate sin, men var litt blanda kritikk i brukererfaringer....

samsung sin er visst den som holder best kjeft, men ytelsen er visst litt under pari....

hva sier ekspertene?

"best" uten å ta hensyn til pris er nok raptor. Tar du hensyn til pris, er det helt klart samsung. Husk også at harddisk ytelse har som regel svært lite å si i vanlig bruk. Hvis du ikke skal kjøpe raptoren ville jeg lagt på 200 og fått meg 200 gb, du får alltid bruk for det ;)

Skrevet
forresten, hva skal du bruke den til?

btw, gå for WD sine harddisker... har vært litt tull med seagate sine... har vært trofast mot WD alle mine år og har aldri blitt svikta ^^

skal spille WOw ;)|

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...