Reino Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Har endel problemer med netlimiter på min maskin så jeg lurer på om det fins andre program som gjør samme jobben?
Never_Ever Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ikke som jeg vet om, men du kan jo prøve netlimiter 2. Den er i øyeblikket i Alpha versjon, men muligens den funker bedre for deg. http://www.netlimiter.com/tikiwiki/tiki-fe...load.php&id=110
Øssa Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Vil ikke anbefale Netlimiter 2 til noen! Var i for seg et greit program men jeg får ikke uinstallert det. Når du prøver å uinstallere fra add/remove programs fjerner bare programmet seg fra listen. Etter at du har uinstallert det starter fortsatt programmet ved oppstart og du får ikke slettet mappen som inneholder programmet. PC-en sier at denne filen kan ikke slettes fordi den er i bruk. Har sjekket i task manager og filen nlsvc.exe som tilhører netlimiter 2 kjører. Verken Spybot search & destroy eller task manager klarer å avslutte prosessen. Dette går meg på nervene! Øssa
P-in-P Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 DU super controler MYE bedre en NetLimiter i mine øyne...
Dragon89 Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Enig P-in-P, bruker det samme proget og har prøvd begge. jeg synes Du Super controller er best. Men det er ikke gratis
O. B. Lix Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 DU super controler MYE bedre en NetLimiter i mine øyne... Har bare prøvd Netlimiter, hvordan er dusc bedre?
P-in-P Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 DU super controler MYE bedre en NetLimiter i mine øyne... Har bare prøvd Netlimiter, hvordan er dusc bedre? Det er så utrolig enkelt! Store overflater og en liten graf over ul og dl! Bare se: Det du ser er stort sett det som er! Ikke noe fancy shmancy!
O. B. Lix Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 (endret) Men det er ikke ulikt NL??? Endret 11. april 2005 av O. B. Lix
Mørbradbiff Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Når jeg ser på bildet, ser NetLimited mye bedere ut...
miCro Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jeg må ærlig talt innrømme at jeg ikke helt fatter hva det er med Super Controler som gjør det "MYE bedre enn NetLimiter". Det ser ut som NetLimiter med et XP-skin (aka bubblegum).
P-in-P Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Som sagt så er det bedre i mine øyne... En annen ting er at jeg også prøvde NL først, men da det ikke funket skikkelig på maskina mi så kom DUSC fort i hus! Men jeg synes egentlig an DUSC ser berde ut også jeg Har NL noen funksoner utover det en kan se på bilet?
Ronny M Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Vil ikke anbefale Netlimiter 2 til noen! Var i for seg et greit program men jeg får ikke uinstallert det. Når du prøver å uinstallere fra add/remove programs fjerner bare programmet seg fra listen. Etter at du har uinstallert det starter fortsatt programmet ved oppstart og du får ikke slettet mappen som inneholder programmet. PC-en sier at denne filen kan ikke slettes fordi den er i bruk. Har sjekket i task manager og filen nlsvc.exe som tilhører netlimiter 2 kjører. Verken Spybot search & destroy eller task manager klarer å avslutte prosessen. Dette går meg på nervene! Øssa Enig i at Netlimiter 2 ikke er noe tess ennå men den er jo egentlig ikke ferdig så noe bugs må en regne med. Du må gå til kontrollpanel-->administrative verktøy-->tjenester Der finner du tjenesten til netlimiter som kjøres. Husker ikke hva den heter men den er enkel å finne. Stopp tjenesten og slett det som er igjen av netlimiter på maskina. Da skulle du være kvitt hele skiten Kan forøvrig anbefale NetPeeker som et alternativ til Netlimiter
O. B. Lix Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Viktigeste funksjoner er utover nettbegransing: -tidsinnstilte limit for de enkelte program (gi dc full gass om natta, og lite om dagen) -whois-funksjon -statistikk med klokkeslett
O. B. Lix Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 MEn i det siste har NetLimiter vært lunefull. Prøver DUSc - fann til og med en side (forum) som hadde testet de opp mot hverandre, og dusc var mest presis. Likevel netlimiter har scheduler, men nå virker den ikke hos meg lenger, så jeg prøver dusc og ser...
O. B. Lix Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 -whois-funksjon Hva er det for noe? whois --> who is --> dvs du kan se hvilken ISP alle som du er tilknyttet har. (ISP=hvilken internett-leverandør). Nyttig ved klager på hack-angrep f.eks. (Denne funksjonen har dusc også da)
Marti Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Det jeg savner med disse programmene er egenskapen til å limite lokal netbios trafikk som går gjennom port 139. Savner det VIRKELIG! Hvor irriterende er det ikke på LAN med folk som laster av deg for full pinne?
Ronny M Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Det jeg savner med disse programmene er egenskapen til å limite lokal netbios trafikk som går gjennom port 139.Savner det VIRKELIG! Hvor irriterende er det ikke på LAN med folk som laster av deg for full pinne? NetPeeker har den egenskapen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå