Gå til innhold

Hvor mye koster det å ta lappen for moped?


above

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har bare et spørsmål om noen av dere vet hva det koster å ta lappen til moped og hvor lang tid det vil ta?

 

Noen som vet om en bra trafikkskole i Bergen for dette?

 

Hva vil årsavgiften komme på med alle utgifter, sånn ca og hva er det som må betales?

 

Lurer bare på dette tilfelle jeg skal ta lappen.

Men har et problem og det er at foreldrene mine sier at jeg ikke får lov pga det er livsfarlig osv, sier de. Men om jeg trimmer den, er det litt tryggere da, siden den går fortere, slik at ikke biler driver å kjører forbi meg eventuelt?

 

Prøvde en moped i går, noen meter, og må si at det var overaskende gøy, selv om jeg bare tok den opp i 1 gir

 

Har ikke så mye peiling på dette. :p :!:

 

Takker for all hjelp på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg betalte vel 1600 for syv år siden. Trimmet moped anbefales ikke da den ikke er konstruert for slike hastigheter. Dessuten får du ikke nok opplæring slik at du er i stand til å kjøre en farkost (les moped) i slik hastigheter.

 

Moped er ikke farlig hvis man er fornuftig og følger trafikkreglene. Derimot er det sunt at unge lærer seg å ferdes i trafikken. Jeg hadde sett det som positivt hvis ungen min ville tatt moped lappen :thumbup: (for the record: har ikke unge he he :cool: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...