Gå til innhold

Sykt irriterende MTA(Vice City) problem!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Argh, nå er jeg forbanna!

Jeg prøvde nettopp å spille litt MTA for Vice City i dag (slik som jeg fint fikk til i går).

Jeg startet opp MTA klienten, valgte en server som jeg ville gå inn på, og startet Vice.

Da jeg kom inn, fikk jeg se introen, og kom så inn på Vice-menyen.

Så trykket jeg meg frem til hvor spillet loades og man kommer inn i byen.

Rett før jeg entra verdenen, jumpet spillet ut, og følgende feil oppsto! (se bilde)

Legg merke til at det står "Disconnected - Suspected Trainer Usage".

Jeg bruker ikke noen trainer! Faktisk installerte jeg Vice på nytt i går for å slette mods'ene og trainerene!

Dessuten gikk det knirkefritt i går (etter jeg hadde installert Vice på nytt)!

Jeg har prøvd å gå inn på forskjellige servere, men det samme skjer om og om igjen.

Noen som har peiling på hva problemet kan være? :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vel, den sier jo "Disconnected : Suspected trainer usage"...

Kanskje du har inne noen koder du har glemt å skru av?

Jeg sa jo i det første innlegget at jeg IKKE bruker værken cheats eller trainers!

Skrevet (endret)
[iC,08/04/2005 : 08:27]
Vel, den sier jo "Disconnected : Suspected trainer usage"...

Kanskje du har inne noen koder du har glemt å skru av?

Jeg sa jo i det første innlegget at jeg IKKE bruker værken cheats eller trainers!

Jammen gjorde du ikke det. Jeg må virkelig begynne å lese tråder flere ganger før jeg svarer...

Vel vel, da er det dessverre ikke mye hjelp jeg var til da. Kanskje bortsett fra å påpeke at det skrives "hverken", og ikke "værken". Men det kan hende at det vil vel så mye til hjelp for deg i det virkelige liv :!:

Endret av Rookie_NO
Skrevet (endret)
[iC,07/04/2005 : 20:32] Jeg prøvde nettopp å spille litt MTA for Vice City i dag (slik som jeg fint fikk til i går).

Off topic, men hva er egentlig det? MTA :dontgetit:

Endret av yrjan
Skrevet

Det er en bug, hvis man har mer enn 100 i armor blir man kasta ut. Og er du f.eks. Vice City Crusader vil du fortsatt ha 100 i armor etter at du har dødd. Men har aldri opplevd noe sånt i introen. :dontgetit:

Skrevet (endret)

sikker på at du ikke har installert noen skins eller endret litt kode (mods)? dette er ikke lov i mta

Endret av Oz370
Skrevet
sikker på at du ikke har installert noen skins eller endret litt kode (mods)? dette er ikke lov i mta

Om du virkelig gidder å lese innlegget mitt, kan du se at jeg avinstallerte Vice, og sletta HELE mappa, ofr så å reinstallere Vice og MTA.

Etter det hadde jeg fortsatt problemet.

Det er noen veldig få servere jeg kommer meg inn på, men jeg sliter fortsatt med dette problemet. :hm:

Skrevet

Tror ikke det er så kult at hele Vice City som er full av hundrevis av Tommy Vercetti'er som skyter og stjeler, blir lixom for rart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...