Gå til innhold

Billig mobiloperatør i sverige


Anbefalte innlegg

Jeg kjenner to stykker som skal til sverige og bli der i 2 måneder. Abbonementet de har nå er mobyson og de er ganske dyre å ringe til norge (6kr/min) og like dyre å ringe mellom dem to. SMS koster astronomiske 5kr/melding.

 

Jeg prøver å finne ut om det kan lønne seg å bruke et svensk abbonement eller kontantkort som de kan bruke de to månedene. Hovedprioritetene er:

  • Lav etableringskostnad
  • Lav ringepris til norge
  • Lav ringepris til andre mobiler i sverige (til hverandre)

Hvilke abbonement eller kontantkort vil dere anbefale? Evt. vet dere om noen steder jeg kan bruke som utgangspunkt for å finne de laveste prisene? (noe ala telepriser.no hadde vært supert)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Du bør nok basere deg på kontantkort, da de fleste krever at du har Svensk personnummer for å bli abonnementskunde. Dette for å ha mulighet til å kredittsjekke deg, samt at de har mulighet til å kreve inn pengene via innkasso dersom du skulle unnlate å betale.

 

For å finne beste løsning for deg anbefaler jeg å sjekke www.cint.se som har prissammenligninger for alle de svenske operatørene.

 

Lykke til og god tur til kompisene.

Lenke til kommentar

Har Comviq.net selv og det fungerer helt greit, tror også de er Sveriges billigste. De har hatt gratis etablering en stund, men for å få fyllt på kortet så må man ha konto i en svensk bank. Når det gjelder priser til Norge så må ikke jeg betale tillegg for det, men kan ikke garantere det samme for dem...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...