Gå til innhold

Warrior Talents hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Har tenkt å starte en warrior, og når jeg kan begynne å sette talent points, bør jeg da begynne som defensive/arms til jeg kommer til f.ex. level 40 så så respecce til arms/flurry? <- husker ikke hva de forskjellige trærne heter. x_x

Jeg satser på å kunne duelere/PVP på level 40+ å gi litt damage å ikke være bare tank. Er lei av min level 45 paladin så om noen trenger 3 breath of winds så selger jeg de for 3g på shadowmoon når jeg kommer hjem fra ferie om ca 2 uker.

mvh

André.

Kenneth<> Om du læs herre, seinn mæ ein PM, huske ikke nicke dett på hw/gamer.no

Edit = Typo's.

Endret av Choo
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Personlig hadde eg satset mer på Arms/fury i starten(lettere å være solo), og så respecca til Protection når du kommer høgere opp i lvl. Folk vil ha ein tank som tåler en trøkk, hvertfall i party. :)

Endret av ac_
Skrevet (endret)

Kommer ihvertfall til å go arms/fury all the way.. Er interessert i pvp, og da er 31/20 god ihvertfall :D (Arms/Fury med Mortal Strike :love:)

Edit: Og, en Arms/fury warrior kan bruke shield+1h de også vetdu;) Det eneste Protection har er vel den skillen som gjør at du får 10% mer ut av items(som er masse, men ikke verdt Protection Imo)

Endret av M@R7!N
Skrevet (endret)

Min nåværende build (med et par små modifikasjoner, som vil bli fikset ved neste respec):

Arms Talents (33 points)

Deflection - 5/5 points

Increases your Parry chance by 5%.

Improved Rend - 3/3 points

Increases the bleed damage done by your Rend ability by 35%.

Tactical Mastery - 1/5 point

You retain up to 5 of your rage points when you change stances.

Improved Thunder Clap - 3/3 points

Increases the damage done by your Thunder Clap by 25%. Decreases rage cost by 2.*

Deep Wounds - 3/3 points

Your critical strikes cause the opponent to bleed, dealing 60% of your melee weapon's average damage over 12 seconds.

Improved Overpower - 2/2 points

Increases the critical strike chance of your Overpower ability by 50%.

Impale - 2/2 points

Increases the critical strike damage done by your abilities in Battle, Defensive, and Berserker stance by 20%.

Two-Handed Weapon Specialization - 5/5 points

Increases the damage you deal with two-handed weapons melee weapons by 5%.

Sweeping Strikes - 1/1 point

You next 5 melee weapon swings strike an additional nearby opponent.

Mace Specialization - 5/5 points

Gives you a 6% chance to stun your target for 3 seconds with a mace.

Improved Hamstring - 2/2 points

Increases the movement slow effect of your Hamstring ability by 20%.

Mortal Strike - 1/1 point

A vicious strike that deals weapon damage +80 under lvl60, weapon damage +160 at lvl 60 and wounds the target, reducing the effectiveness of any healing by 50% for 10 seconds.*

Fury Talents (5 points)

Cruelty - 5/5 points

Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.

Protection Talents (13 points)

Anticipation - 5/5 points

Increases your Defense skill by 10.

Toughness - 5/5 points

Increases your armor value from items by 10%.

Improved Revenge - 3/3 points

Gives your Revenge ability a 40% chance to stun the target for 3 seconds.

Erstatt mace spec med weapon of choice (jeg har det fordi jeg har en konge mace). Denne builden er bygd opp rundt prinsippet om "Tung, treg 2hander som knuser skallen din i 1 slag" + at jeg vil ha "Improved revenge" (eneste måten å gjøre Revenge nyttig på). Merk også at jeg bare har 1 point i "Tactical Mastery, dette for å spare 5 rage points for "revenge".

Kommer sannsynligvis til å smi meg en Arcanite Reaper på lvl 60 og respecce til økser.

*Min modifisering av tekst

Endret av Munch

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...