Skogslik Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 eg har et saphir radeon x800xl skjermkort. når eg skulle spille nfsu2 så var grafikken drit. eg stillte på grafikken på bilen og den ble perfekt men ikkje bakken og husene. ka er gale??
RS2000 Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Sett innstillingene i driveren til beste kvalitet. Gjør det samme i spillet. Full kvalitet på alt du kommer over.
TomWhittaker Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Hvis det er "store" firkanter på veien er det noe som har blitt fikset i en patch til spillet. Slet med det selv.
Wooho Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 eg har et saphir radeon x800xl skjermkort. når eg skulle spille nfsu2 så var grafikken drit. eg stillte på grafikken på bilen og den ble perfekt men ikkje bakken og husene. ka er gale?? Hvis du har nyinstalert spillet så er det bare en omstart av maskinen som skal til.
Skogslik Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 spillet er lastet ned av ein kompiss. har det noe med saken og gjør?? den er vell slik den skall når tenker meg om, var bare øitt merkeleg ein plass, ikkje på hovudveien!
cybervision_ Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Var ikke klar over at EA leverte det over nettet... hmmm
Jankee Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Stenges: Venligst les restningslinene, speislet punktet eg linker til: http://forum.hardware.no/index.php?act=SR&f=60#8
Anbefalte innlegg