AltuZ Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 (endret) hei.. jeg har lagd en tråd som var om lagg.. men jeg lurer på hva jeg kan gjøre får å lagge mindre en det jeg gjør nå?? for ejg har ikke penger til minne brikke nå!! men jeg skal fortsatt ha en grei grafikk i spillet.. så det ikke ser loka ut takker for alle svar jeg får Endret 6. april 2005 av AltuZ
Taykun Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 (endret) Å stille ned grafikken hjelper ikke stort på laggen i feks IF, rundt AH og banken. Der lagger det fordi det er så mange folk rundt, og der er det eneste som hjelper - som jeg vet om - mer RAM. Men i kamper og generelt er det bare å stille ned grafikken, smoothness, shadows osv, alle ting man "kan" greie seg uten. Endret 6. april 2005 av Taykun
AltuZ Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 ok.. for det er somregel bare orgrimar osv... altså store byer jeg lagger i
M@R7!N Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Føler dette spillet krever endel mer enn doom 3 med aa osv.. Sitter feks med 10fps når jeg springer igjennom elwynn forest, dette med alt på max, 4xaa og 8/16x af og 1200x960 oppløsning.. Sinnsykt irriterende.. Og det hjelper ikke å stille ned grafikkinnstillingene :S I If feks. må jeg som regel vente 10 sek før jeg kan se noe forandre på seg i det hele tatt. 1frame pr. sek er ikke spillbart:p
MrLee Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 bruk Glow Effect istedet for AA da.. spillet blir mye penere, og du slipper mega hakkinga.. Du bør forøvrig skille mellom hakking og lagg.. det hjelper ikke med monstermaskin til 30000 hvis du har nettlag... hakking derimot... lag = nettrelatert forsinkelse hakking = utstyrsbasert ytelses problem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå