Gå til innhold

grafikk instilling for å lagge mindre?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei..

jeg har lagd en tråd som var om lagg.. men jeg lurer på hva jeg kan gjøre får å lagge mindre en det jeg gjør nå?? for ejg har ikke penger til minne brikke nå!! :(

men jeg skal fortsatt ha en grei grafikk i spillet.. så det ikke ser loka ut :p

takker for alle svar jeg får

Endret av AltuZ
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Å stille ned grafikken hjelper ikke stort på laggen i feks IF, rundt AH og banken.

Der lagger det fordi det er så mange folk rundt, og der er det eneste som hjelper - som jeg vet om - mer RAM.

Men i kamper og generelt er det bare å stille ned grafikken, smoothness, shadows osv, alle ting man "kan" greie seg uten.

Endret av Taykun
Skrevet

Føler dette spillet krever endel mer enn doom 3 med aa osv.. Sitter feks med 10fps når jeg springer igjennom elwynn forest, dette med alt på max, 4xaa og 8/16x af og 1200x960 oppløsning.. Sinnsykt irriterende..

Og det hjelper ikke å stille ned grafikkinnstillingene :S

I If feks. må jeg som regel vente 10 sek før jeg kan se noe forandre på seg i det hele tatt. 1frame pr. sek er ikke spillbart:p

Skrevet

bruk Glow Effect istedet for AA da.. spillet blir mye penere, og du slipper mega hakkinga.. ;)

Du bør forøvrig skille mellom hakking og lagg.. det hjelper ikke med monstermaskin til 30000 hvis du har nettlag... hakking derimot...

lag = nettrelatert forsinkelse

hakking = utstyrsbasert ytelses problem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...