Adversary Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 hvordan dedikerer jeg internett fart i windows? downloadsene går så tregt i Odc. Er der noe program eller må jeg gjøre det i windows? Vell vell ikke hvet jeg! jeg er helt noob på dette område
miCro Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg er ikke helt sikker på hva du mener, men det er nok ikke linjen din det er noe galt med. Tror heller ikke det er noen andre programmer som sjeler all båndbredden. Dårlig nedlastingsfart i odc får du sannsynligvis fordi de du laster ned fra ikke har allverdens med ut-linje eller har mange andre som også laster ned fra dem. Ta en titt i Dc++ guiden for tips om hva du kan gjøre for å forbedre nedlastingshastigheten din (programmene er basert på samme kildekode, så de er rimlig like. Guiden kan derfor også hjelpe deg). Om du trenger et program for å ha oversikt over hvilke programmer som bruker internett og hvor mye av linjen din de benytter, er netlimiter et program som kan hjelpe deg med det.
Adversary Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 mente mer som å : Har en 512kbps linje og jeg setter av 250 kbps til Odc. 200 til firefox og 50 fritt
sablabra Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 mente mer som å : Har en 512kbps linje og jeg setter av 250 kbps til Odc. 200 til firefox og 50 fritt Med netlimiter kan du begrense uploaden og downloaden til hvert enkelt program. Genialt . Men det kan gjøre noen få programmer ustabile, og i dc banner de de som bruker netlimiter
P-in-P Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 DU Super Controler kan også gjøre det og er MYE enklere enn NetLimiter...
Adversary Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 (endret) Kan man bli bannet i Odc av å bruke Super Controler ? Endret 5. april 2005 av mini me
ikkeno Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Kan man bli bannet i Odc av å bruke Super Controler ? Du kan risikere det i noen hubber.
Adversary Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 DU Super Controler kan også gjøre det og er MYE enklere enn NetLimiter... Du hadde rett , latterligt enkelt! :!:
P-in-P Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Kan man bli bannet i Odc av å bruke Super Controler ? Har vært borti at jeg har hatt problemer med tilgang til enkelte hubber en til to ganger så det er ikke stor risiko i allefall! Det du derimot ikke må gjøre er å dele install fila til programmet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå