Gå til innhold

lagger du i wow?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg logger av og til på med den gamle bærbare for å sjekke auksjoner, fiske litt etc. Her snakker vi en gammel P3 750MHz, 300 MB ram og 32 MB skjermkort. Selvfølgelig går det sørpe treigt i orgrimmar til tider, men at det i det hele tatt fungerer er ganske imponerende spør du meg. Fisking og "lett mining" i en rolig sone går relativt glatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lagger også slik som trådstarter beskriver. Er nok RAMen tenker jeg. Er stort sett ikke noe problem, men kan irritere hvis jeg er "sent ute" til noe og blir drivende å springe inn i vegger og ut av stup pga hakkingen :p

Skrevet

som jeg har spørt før.. vil det si at alle som har svart vil anbefale meg i å kjøpe en 512ram brikke til? :)

Skrevet

jeg har topp pc AMD 64 3500+, 1G ram (av beste sort), men også bare 9800 Pro skjermkort. Det lagger så og si aldri ute i naturen. Kanskje et lite sekund her og der av og til. Men i byer..spes IF så kan det av og til henge litt..noen sekunder liksom..Denne hengingen opplever jeg alltid når jeg flyr inn i IF. Jeg merket ikke dette noe særlig før, så jeg tror de senere patchene har ført til mer lagg noen steder, men muligens forbedret sånn generelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...