miCro Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Messenger Plus! har mange nyttige funksjoner, bare husk å ikke krysse av for å godta sponsoravtalen deres under installasjonen (spyware). I tillegg kan jeg anbefale StuffPlug som også har en del artige funksjoner.
Dommedagsprofet Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 (endret) Den eneste og beste jeg vet om er Messenger Plus!, men så gjør den til gjengjeld det aller meste man kunne tenke seg av ekstra funksjonalitet i MSN. Den kan forøvrig igjen også utvides med plugins. EDIT: Du var først, miCro... Æsj, hater å komme sånn rett etterpå. Endret 4. april 2005 av Amlex
_Adler_ Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 http://www.mess.be/ er et bra sted å begynne. De pluginsene jeg bruker er slik som fjerner diverse ting i msn messenger, rare snarveier og diverse ikon og slikt. Har også en polygamy-patch som gjør at man kan være pålogget med flere adresser samtidig. Akkurat nå bruker jeg MSN messenger 7.0.0425 men har også prøvd den nye "leaka" 7.0.632, har også plygamy patch til denne. Mange av de pluginene man kan laste ned fra useriøse sider inneholder virus .
ingveh Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 (endret) Selv bruker jeg Stuffplug... Anbefales Endret 4. april 2005 av <ingve>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå