Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra Wikipedia, som edge tydeligvis ikke har tilgang til: :D

Series Thirteen

Main article: Top Gear (series 13)

Series 13 of Top Gear will begin to air from June 21st 2009.[2]

Skrevet (endret)

Seriøst, gleder meg mer til neste episode enn julaften, nyttårsaften og bursdag til sammen:D

Endret av HauksA
Skrevet
Hei, jeg har "bare" sett de 8 siste sesongene, hvordan er de fire første egentlig?

Synes kanskje de 4 første er litt mer inspirerte. Absolutt verdt en titt! :D

Skrevet
Hei, jeg har "bare" sett de 8 siste sesongene, hvordan er de fire første egentlig?

Alle 12 sesongene hittil synes jeg har vært veldig bra, så de fire første er verdt å få med seg ;)

Skrevet
Jeg synes det ble bedre da May kom inn, 1 var dårlig, 2 var bedre før 3,4,5,6, osv. er mye bedre enn de første

Er ikke enig i at første sesong er dårlig, men at det ble best da May kom inn i teamet er jeg helt enig i.

Skrevet (endret)

Digger May! Anbefaler også å sjekke ut Oz and James Drink to Britain dersom du likte de andre men ikke liker vin. Mer fokus på øl, gin, cider og whisky :)

Endret av Dandor
Skrevet (endret)

My bad, trodde NRK bare hadde sendt Big Wine Adventure :)

Anyhow, nok OT. Lader opp til å bli en god sesong. Finalgear.com:

James and Richard have apparently been racing the Royal Mail (maybe Jezza?) this week by following a letter posted in the Scilly Isles to the Orkney Isles. They are supposedly using a modified Porsche costing £200,000.
Endret av Dandor
Skrevet
My bad, trodde NRK bare hadde sendt Big Wine Adventure.

Anyhow, nok OT. Lader opp til å bli god sesong. Finalgear.com:

James and Richard have apparently been racing the Royal Mail (maybe Jezza?) this week by following a letter posted in the Scilly Isles to the Orkney Isles. They are supposedly using a modified Porsche costing £200,000.

Gleder meg allerede :dribble:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...